Jesteśmy już na ostatniej prostej przed premierą Rage 2. Z tej okazji Bethesda postanowiła przypomnieć w humorystyczny sposób pewną wpadkę sieci Walmart z zeszłego roku, która sprawiła, że zamiast sensacyjnego ogłoszenia o nowych grach mieliśmy marketingową wpadkę.
Wśród gier, których istnienie przypadkiem zdradził Walmart oprócz Rage 2 były Borderlands 3, Just Cause 4. Bethesda wpadła na pomysł, by tamtą wpadkę Walmart niejako “uwiecznić” na kontrolerach do Xboxa One. Screeny z wycieku są nadrukowane na powierzchnię padów. Nie są one jednak (przynajmniej póki co) dostępne w oficjalnej sprzedaży. Aby zdobyć jeden z takich padów jakie widzicie powyżej, należy przede wszystkim mieć konto na Twitterze, po drugie śledzić tam oficjalny profil Rage 2, a po trzecie podzielić się ze znajomymi wpisem o “konkursie”.
Zobacz: Just Cause 4 jednak żyje. Gra pojawiła się w katalogu Steam
Nie pozostaje nic innego jak pogratulować Bethesdzie pomysłu na marketing i konkurs. Potrafili w doskonały sposób obrócić wpadkę w coś, co niewątpliwie pomoże im w promocji gry. A premiera Rage 2 już 14 maja.