Activision uczy się od Bungie.
Z tego typu akcji do tej pory znane było przede wszystkim Destiny. Po ukończeniu konkretnych aktywności wewnątrz gry, w naszą zakładkę nagród na stronie Bungie trafiała możliwość kupna ekskluzywnych przedmiotów, figurek czy koszulek. Teraz podobną akcję organizuje Activision.
Zobacz: Ostateczne potwierdzenie – w Call of Duty: Modern Warfare mikrotransakcje ograniczono do minimum
Introducing the adidas x Pusha T 'Kingslayer' Ozweego .
Made for the highest level operators only. Reach Officer Rank and register by Nov 1 for your chance to own 1 of 300 pairs. #ModernWarfare
Full Rules and Registration:https://t.co/xZarUukvjz pic.twitter.com/UB3wC5zTJI
— Call of Duty (@CallofDuty) October 22, 2019
Wynikiem współpracy Adidasa oraz popularnego rapera Pusha T są buty z motywem Call of Duty. Na rynek trafi zaledwie 300 par i nie będą one dostępne do kupienia. Żeby położyć swoje ręce na jednym z modeli, trzeba zarejestrować się na tej stronie do 1 listopada, a później osiągnąć 56 poziom w Modern Warfare.
Odblokowanie tego osiągnięcia uczyni Was częścią nadchodzącej promocji. W akcji mogą wziąć udział zarówno mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, jak i Europy oraz Afryki i Bliskiego Wschodu.
Call of Duty to nie pierwsza i nie jedyna gra, której znaki charakterystyczne zostały przeniesione na obuwie sportowe, a tych jest całkiem sporo.
Premiera Call of Duty: Modern Warfare już 25 października.