Joe Cecot, dyrektor ds. współprojektowania trybów multiplayer w Infinity Ward, odpowiedział graczom na kilka pytań związanych z Call of Duty: Warzone. Możemy z nich wywnioskować, że deweloperzy wiedzą o kilku bolączkach gry Battle Royale i zamierzają je naprawić.
Call of Duty: Warzone – mówiąc szczerze – idealnie wpasowało się ze swoją premierą do sytuacji panującej na świecie. Żyjemy w trudnych czasach pandemii koronawirusa, która niejako uziemiła nas w domach. Z tego powodu przed komputerami i konsolami siedzi jeszcze więcej osób, które dostały nową i to na dodatek darmową grę z serii Call of Duty. Sukces był niemal gwarantowany.
Potwierdza to fakt, że w Warzone zagrało już 30 mln graczy na całym świecie. To wynik pod każdym względem rewelacyjny i trudny do powtórzenia. Oczywiście nie oznacza to, że gra nie ma swoich problemów. Jak przy każdej premierze, a tutaj mówimy wciąż o wersji beta, przytrafiło się kilka mniejszych lub większych błędów. Na szczęście deweloper zdaje sobie z nich sprawę. Joe Cecot z Infinity Ward postanowił odpowiedzieć graczom na kilka pytań.
Added to list 🙂
— Joe Cecot (@JoeCecot) March 22, 2020
Przede wszystkim dyrektor ds. współprojektowania trybów multiplayer w Infinity Ward zwrócił uwagę na problem graczy opuszczających rozgrywkę po powaleniu, ale przed eliminacją. Przez to osoba, która wygrała pojedynek strzelecki, nie tylko nie otrzymuje fraga, ale również upuszczonych przez przegranego pieniędzy czy przedmiotów. Oprócz tego jest szansa, że będziemy otrzymywać automatyczną informację, gdy jeden z naszych kompanów powali przeciwnika. W tym momencie wszystko zależy od komunikacji między graczami. Jeden gracz zwrócił też uwagę na możliwość przetrwania bezpośredniej detonacji materiałów wybuchowych.
Oh you mean enemies downed by teammates. I read yuh
— Joe Cecot (@JoeCecot) March 22, 2020
Joe Cecot nie powiedział kiedy i w jaki sposób wspominane problemy zostaną naprawione lub usunięte. Przynajmniej wiemy, że zespół deweloperów jest ich świadom i będzie chciał jakoś im zaradzić.
Zobacz także: