Podczas tegorocznych targów Gamescom mogliśmy się przekonać, czym tak naprawdę jest technologia RTX od Nvidia. DICE zaprezentowało demo Battlefield V, które zaprezentowało jej uroki.
Jak powiedział Chrisitian Holmqust, dyrektor techniczny DICE, podczas prezentacji gra wyświetlana była w 1080p w 60 klatkach na sekundę w pełni wykorzystując technologię Ray Tracing od Nvidia. Jeżeli przez ostatnie kilkanaście tygodni byliście na wakacjach w daczy poza miastem z dala od cywilizacji, to śpieszę z wyjaśnieniem. Dzięki technologii Ray Tracing możemy uzyskać bardziej realistyczne efekty świetlne takich jak refleksy, odbicia obiektów na gładkich powierzchniach i wiele innych.
Poniżej możecie zobaczyć jak to wygląda w rzeczywistości:
Holmqust zapewnia, że gra działa w 60 FPS, pozostaje tylko kwestia sprzętu, na jakim prezentowane jest demo. Jeżeli zapytacie ile to kosztuje i dlaczego tak drogo, koniecznie przeczytajcie ten artykuł.
Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach.