Undead Labs stopniowo ujawnia kolejne informacje o State of Decay 2. Na początku tygodnia została ogłoszona data premiery gry oraz wymagania systemowe. Dzisiaj mamy dla Was kolejne informacje.
W oficjalnym livestreamie ekipa Undead Labs odpowiadała na pytania społeczności. Zacznijmy od tego, że gra będzie kosztowała ok 30 dolarów. Kolejna dobra wiadomość to brak planów umieszczenia w grze mikropłatności. Chociaż mogą pojawić się dodatkowe DLC w niedalekiej przyszłości.
Akcja State od Decay 2 będzie rozgrywać się piętnaście miesięcy po wydarzeniach z pierwszej części gry, co oznacza, że postacie są teraz bardziej obeznane z plagą nieumarłych.
Loot zostanie bardziej dopasowany do miejsca, w których wypadanie. Na przykład ambulans powinien zawierać artykuły medyczne.
Ponadto dla każdego gracza generowane są pojemniki na łupy, będziesz mógł zobaczyć znacznik na kontenerze innego gracza, ale nie będzie możliwości jego otworzenia. Łup ze swojego kontenera będzie można udostępnić. Im więcej graczy znajdzie się w drużynie tym więcej skrzynek zostanie wygenerowanych. Ponadto, poziom trudności gry zostanie zwiększony tylko wtedy gdy społeczność NCP stanie się bardziej doświadczona, ale nie będzie podnoszony gdy do gry dołączy więcej graczy.
Kiedy Twoi przyjaciele dołączą do gry, zrobią to razem z postaciami z ich własnej społeczności, kiedy wyjdą zabiorą ze sobą to co znaleźli podczas gry. Nie będzie też „friendly fire” z wyjątkiem strzału miłosierdzia, który uniemożliwi graczom przemianę w zombi, w sytuacji gdy zostali zarażeni a jest już za późno na wyleczenie.
Kolejne informacje na temat State of Decay mają zostać ujawnione jeszcze w tym miesiącu. Gdy tylko się czegoś dowiemy damy Wam znać.
Źródło: wccftech