Głośno zapowiadane Agony, polskiego studia Madmind, nie zaliczyło szczęśliwej premiery. Gra była mocno zabugowana i źle zoptymalizowana. Przez Internet przelała się fala krytyki i hejtu.
Na szczęście, deweloperzy nie uciekli z pola walki z podkulonym ogonem. Ekipa spakowała tyłki w troki i wzięła się ostro do pracy. Właśnie została wydana druga łata, która poprawia wiele zgłaszanych problemów.
Zgodnie z informacjami łata rozwiązuje problemy związane z kolizjami, oświetleniem oraz usuwa niektóre zagadki, aby zapewnić płynność rozgrywki. Ponadto wyeliminowanych zostało wiele glitchy.
Co więcej aktualizacja zmniejsza liczbę wrogów w Mind Maze, The Pit, Fractal Forest i Mushroom Mind. Zmieniony został również poziom trudności zagadek, które sprawiały problemy, oraz dodaje nowych męczenników w kluczowych miejscach. Dzięki temu nie ma już konieczności dalekich powrotów.
Aktualizacja zostanie pobrana automatycznie ze Steam.
Poniżej lista zmian:
- Naprawiono problemy z kolizjami z podłogą,
- Naprawiono problemy z kolizjami powodującymi blokowanie,
- Zmniejszono liczbę wrogów w ind Maze, The Pit, Fractal Forest i Mushroom Mind,
- Dodano nowych męczenników w kluczowych miejscach, dzięki czemu gracz nie musi zbyt wiele się cofać na mapie,
- Niektóre zagadki zostały usunięte,
- Zmieniono trudność niektórych zagadek,
- Zmieniono sposób uzyskania trzeciego poziomu umiejętności duszy,
- Naprawiono kilka problemów umożliwiających wyjście poza obszar gry,
- Część obszaru czwartego rozdziału została zmieniona,
- Zmieniono trasy patroli wroga w niektórych miejscach,
- Dodano efekty do teleportów,
- Naprawiono kilka problemów z tajnymi komnatami,
- Naprawiono problem z eksplodowaniem ciał, które powodowały znaczne spadki FPS,
- Wygładzono oświetlenie.
Graliście już w Agony? I jak wrażenia po premierze oraz po aktualizacji? Dajcie znać w komentarzach.
Źródło: dsogaming