Strona głównaGryAktualnościNowa aktualizacja Fortnite 6.30 już na serwerach. Ogrom nowości!

Nowa aktualizacja Fortnite 6.30 już na serwerach. Ogrom nowości!

Najnowsza aktualizacja do Fortnite’a, oznaczona jako 6.30, wylądowała już na oficjalnych serwerach gry. To oznacza, że Wasz ulubiony tytuł właśnie przeszedł spore zmiany. Szykujecie się na nowe tryby rozgrywki, nowe bronie i mnóstwo innych zmian oraz poprawek.

Pełna lista zmian prezentuje się następująco:

​​​​​​​STARCIE NA ŻARCIE!

Zróbcie zamieszanie w nowym trybie okresowym i brońcie swych budowli przy pomocy nowej wieżyczki strzelniczej! Kampania Ratowanie Świata zmienia oblicze dzięki nowemu drzewku zdolności!

Wieżyczka stacjonarna (Battle Royale)
Utrzymać pozycję! Wskakujcie do nowych wieżyczek strzelniczych i powstrzymajcie natarcie wrogów. Pamiętajcie, by nie strzelać zbyt długimi seriami, bo wieżyczka może ulec przegrzaniu.

Tryb okresowy: Plac zabaw (Battle Royale)
1 ściana, 2 pozycje w menu, tak rozpoczyna się Starcie na żarcie! Zbudujcie bazę, poczekajcie aż opadnie bariera i stoczcie bitwę w tym nowym trybie okresowym. Ogłoście przynależność do drużyn na naszych kanałach społecznościowych! #TeamBurger #TeamPizza

Udoskonalenia interfejsu (Ratowanie Świata)
Dokonaliśmy wielu usprawnień interfejsu użytkownika i jego funkcji w celu poprawy komfortu gry. Dajcie nam znać na naszych kanałach społecznościowych, co o tym wszystkim sądzicie! Więcej informacji na temat tych zmian znajdziecie na naszym blogu

Rewolwer Ostatnie Słowo (Ratowanie Świata)
Ten nowy sześciostrzałowiec pozwala na szybkie strzelanie z biodra lub celniejsze strzały mierzone.

OGÓLNE

  • Domyślny sprint będzie włączony na początku u wszystkich nowych graczy.
  • Zoptymalizowano przetwarzanie efektów cząsteczkowych, w tym systemów niewidocznych dla gracza.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący przerwanie czatu aktywowanego przyciskiem podczas wchodzenia do menu lub opuszczania go.
  • Poprawiono proces wyboru urządzeń wejścia/wyjścia czatu głosowego w menu opcji w sytuacjach, gdy dostępne jest więcej niż jedno dodatkowe urządzenie oprócz domyślnego.
  • Usunięto błąd czasami powodujący nakładanie nieprawidłowych tekstur na broń.
  • Przyśpieszono proces zbierania informacji podczas przesyłania uwag przy pomocy opcji w grze.
  • Funkcja rozmawiania po naciśnięciu przycisku (push-to-talk) przypisana do przycisków myszki innych niż prawy i lewy działa już w menu.

SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Poprawiono sortowanie i oddzielanie zaproszeń do ekipy oraz czynności dotyczących znajomych.
  • Okno czatu automatycznie przełączy się na czat drużyny lub ekipy po dołączeniu do niej. Przywrócono komunikaty systemu wyświetlane podczas dołączania członków drużyny/ekipy.
  • Zwiększono rozmiary poszerzonego i zminimalizowanego okna czatu.
    • Pasek przewijania czatu nie jest już widoczny po zminimalizowaniu okna.
  • Szepty otrzymywane, gdy otwarte jest okno czatu drużyny/ekipy, pojawią się teraz w aktualnie używanym oknie.
  • Gracz usunięty z ekipy nie będzie już automatycznie usuwany z meczu lub strefy, w których jest.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że zaproszenia wysłane do znajomych na konsoli PS4, nienależących do epickich znajomych, nie zawsze docierały, jeżeli znajomi ci uruchomili grę po rozpoczęciu rozgrywki przez nadawcę.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie zbyt małych lub niewłaściwych sztandarów w niektórych częściach interfejsu.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe zawijanie tekstu czatu po kilkukrotnym otwarciu/zamknięciu okna czatu.

Uwagę naszego działu społecznościowego odwrócił przelatujący motyl. Oto sprawy, o których zapomnieliśmy wspomnieć w poprzednich aktualizacjach:

Aktualizacja 6.21

  • Usunięto błąd sprawiający, że znajomi na konsoli, którzy nie należą do epickich znajomych, widnieli na liście znajomych pod ich nazwą Epic.
  • Usunięto błąd sprawiający, że wyzwania dotyczące gry ze znajomymi nie naliczały prawidłowo postępów.
  • Elementy kosmetyczne z Battle Royale nie będą się już pojawiać na bohaterach w kampanii Ratowanie Świata.
  • Usunięto połączony kanał czatu (o nazwie „Wszystkie”). Nie był on tak przydatny, jak zakładaliśmy, i był często mylony z czatem globalnym.
  • Znajomi grający w tym samym trybie będą teraz widnieli na górze listy znajomych.

Aktualizacja 6.22

  • Ponownie dodano efekty hologramów Battle Royale u graczy, którzy biorą aktywny udział w meczu.
    • Tekst wyświetlający liczbę pozostałych graczy i czas rozgrywki zostanie przywrócony wkrótce.
  • Usunięto błąd czasami powodujący „znikanie” członków drużyny po grze w kampanii Ratowanie Świata.
  • Usunięto błąd, który umożliwiał bohaterom z trybu Battle Royale pojawienie się w lobby kampanii Ratowanie Świata.

ZNANE PROBLEMY

Chcecie wiedzieć, co leży na sercu społeczności? Wejdźcie na nową stronę Trello poświęconą Fortnite.

BATTLE ROYALE

TRYB OKRESOWY: STARCIE NA ŻARCIE

Omówienie
Rozpoczyna się bitwa Durrr Burgerowni z Pizzerią Pychota. Dwie drużyny po przeciwnych stronach mapy. Wielka bariera pośrodku. Zbuduj fort, który ochroni maskotkę twojej restauracji. Gdy bariera opadnie, zniszcz maskotkę przeciwników, aby wygrać mecz!

Więcej informacji o trybie

  • Przez pierwsze kilka minut przez środek mapy będzie przebiegać nieprzekraczalna bariera.
  • Każda drużyna posiada niedokończoną restaurację w pobliżu środka mapy. W jej budynku znajduje się głowa maskotki reprezentującej tę drużynę.
  • Jeśli głowa maskotki ulegnie zniszczeniu, jej drużyna przegrywa.
  • Dopóki bariera stoi, każda drużyna powinna jak najszybciej zbudować umocnienia wokół swojej restauracji.
  • Gdy tylko bariera opadnie… zaatakujcie przeciwników i zniszczcie ich maskotkę, zanim oni zniszczą waszą!
  • Na początku meczu pojawiają się specjalne, czerwone zrzuty zaopatrzenia. Zawierają one trochę broni, amunicji, przedmiotów jednorazowych oraz kilkaset jednostek metalu.
  • Gracze odradzają się 7 sekund po likwidacji, zachowując swój ekwipunek.
  • Po zlikwidowanych graczach pozostaje część ich amunicji, a także 30/30/60 jednostek drewna/kamienia/metalu.
  • Zbieranie surowców zapewnia ich o 100% więcej niż normalnie.
  • Zwiększono ilość zasobów na ziemi z 20 do 50 w każdym przypadku.
  • W tym trybie nie ma wyjątkowych broni ani przedmiotów.

PLAC ZABAW

Poprawki błędów

  • Wyzwania Kieszonkowe nie pojawiają się już poniżej rzeźby terenu.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano wieżyczkę strzelniczą (legendarną pułapkę)
    • Można ją znaleźć jako łup luzem, w automatach do sprzedaży przedmiotów, w zaopatrzeniowych lamach oraz w zrzutach zaopatrzenia.
    • Wieżyczka ma nieograniczoną ilość amunicji, lecz przegrzewa się przy ciągłym strzelaniu.
    • Można ją umieścić wyłącznie na podłodze.
    • Wieżyczkę można uszkodzić strzelając w nią lub niszcząc strukturę, na której stoi.
    • Po ustawieniu wieżyczki mogą z niej korzystać wszyscy gracze, niezależnie od drużyny.
  • Gdy pasażer pojazdu używa Przysysaka, pojazd zachowuje więcej pędu, co powoduje płynniejszy ruche.
  • Obrażenia zadawane wrogim graczom przy użyciu kilofa zwiększono z 10 do 20.

Poprawki błędów

  • Balony mają teraz prawidłowe efekty graficzne i dźwiękowe w sytuacji przekłucia kilku balonów naraz.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracz mógł odnieść obrażenia przy wysiadaniu z Tarana, jeśli w danej chwili używał balonów.
  • Usunięto możliwość przesuwania Taranów poprzez wchodzenie w nie.

ROZGRYWKA

  • Częstotliwość występowania Tarana została zwiększona z 50% do 100%.
  • Przypisania kontrolera: Zmieniono domyślny schemat kontrolera z Bojowego Pro na Budowniczy Pro. Zmieniono domyślne przypisania własne, aby pasowały do Budowniczego Pro zamiast Bojowego Pro.
  • Teraz można używać emotek, bandaży, mikstur osłony oraz innych czynności przerywanych przez ruch, także będąc pod wpływem Schładzaczy.
  • Liczby pokazujące obrażenia będą teraz wyświetlane na wyspie startowej.
    • Gracze będą otrzymywać obrażenia, lecz nie zejdą poniżej 1 pkt. zdrowia.
    • Lokalne efekty obrażeń, w rodzaju trzęsienia ekranu, nie będą widoczne.
    • Obrażenia zadane podczas rozgrzewki w lobby nie są zaliczane na konto postępów w zadaniach.
  • Poprawiono obsługę efektów w sytuacji, gdy gracze strzelają krótkimi seriami z broni automatycznej w rodzaju pistoletów maszynowych.
    • Odgłosy pocisków smugowych i strzałów będą bardziej konsekwentne.
  • Dodano nową czynność „Reset kamery” na konsoli Nintendo Switch. Użycie jej sprowadzi kamerę do poziomu horyzontu.
    • Ta opcja domyślnie nie jest przypisana.
    • Umożliwi ona graczom korzystającym ze sterowania ruchem łatwe wyzerowanie pozycji kamery.
  • Czas, po którym powalony gracz zostanie zlikwidowany, został zwiększony z 50 sek. do 60 sek.

Ponowne rozkładanie lotni

  • Wyłączamy ponowne rozkładanie lotni we wszystkich domyślnych trybach.
    • Funkcja pozostanie dostępna w trybach z większymi drużynami (Szybujące pięćdziesiątki, Taneczna dominacja) i na Placu zabaw, co pozwoli nam na dalsze eksperymenty.
  • Funkcja ponownego rozkładania lotni będzie odtąd aktywować tylko lotnię.
    • Swobodny spadek nie będzie już możliwy przy użyciu ponownego rozkładania lotni.
      • Gracz nadal będzie przechodzić w stan swobodnego spadku po skoku z busa bojowego, użyciu paneli skokowych lub szczelin dowolnego typu.
      • Wysokość, na której lotnia automatycznie rozłoży się ponownie, została zwiększona z 15,5 m do 35 m przy swobodnym spadku po użyciu paneli skokowych lub szczelin.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że przytrzymanie przycisku użycia podczas swobodnego spadku nie powodowało próby otwarcia skrzyni natychmiast po lądowaniu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze przez chwilę po lądowaniu wyglądali, jak w pozycji swobodnego spadku.
  • Usunięto błąd powodujący podświetlanie kontrolera PS4 na niewłaściwy kolor.

WYDARZENIA

  • Nowy turniej: Turniej testowy Zbieracz (gra solo)
    • Turnieje testowe to turnieje w ramach których testowane będą tryby okresowe. Dzięki Zbieraczowi sprawdzimy kilka zmian w rozgrywce – zmniejszone limity materiałów, szybsze tempo ich zbierania, a także odzyskiwanie PZ za likwidacje.
      • Limity materiałów: 500 szt. drewna, 500 szt. kamienia, 500 szt. metalu.
      • Tempo zbierania zostało zwiększone o 40%.
      • Gracze odzyskują 50 PZ, gdy zlikwidują przeciwnika.
        • Jeżeli gracz ma maksymalną liczbę PZ, zyskuje osłonę.
      • Gracze nie muszą już restartować klienta gry, by rozpocząć turniej.
      • Godziny rozpoczęcia rozgrywek uwzględniają już zmiany czasu.
      • Poprawiono czytelność licznika czasu pozostałego do rozpoczęcia turnieju, a także czasu, który pozostał do końca sesji turniejowej.

Poprawki błędów

  • W turniejach usunięto błąd, który powodował, że gracze dobierani do gry nie mieli podobnych wyników. Ta zmiana sprawi, że trudność meczów będzie wyraźnie rosła wraz ze zdobywanymi punktami.
    • Uwaga: czasy dobierania dla graczy o wyższych wynikach w trakcie sesji mogą być dłuższe ze względu na wyszukiwanie odpowiednich przeciwników.
    • Po około 4 minutach wyszukiwania przeciwników o podobnych wynikach, gracze zostaną przypisani do najlepszego dostępnego meczu.
  • Usunięto błąd, który powodował, że do aktualizacji tabeli wyników turniejowych niezbędne było niekiedy zrestartowanie klienta gry.
  • Usunięto błąd, który powodował, że Królewskie Zwycięstwa były w podsumowaniu wyników nieprawidłowo wyświetlane jako zwykłe punkty w klasyfikacji.
  • Usunięto błąd, który powodował, że czasami gracze zaraz po rozpoczęciu meczu otrzymywali punkt, który znikał po meczu.
  • Usunięto błąd, który powodował, że gracze z tej samej ekipy nie byli przypisywani razem do kolejki meczu. Usunięto błąd, który powodował, że mecze mogły rozpoczynać się, gdy brało w nich udział mniej niż 80 graczy.

WYDAJNOŚĆ

  • Usprawniono wydajność w lobby oraz zużycie pamięci na konsoli Switch.
  • Zoptymalizowano wydajność animacji. Animacja ma teraz do dyspozycji określony czas trwania i dynamicznie dostosowuje jakość i częstotliwość aktualizacji na podstawie obciążenia sprzętu.

DŹWIĘK

  • Odgłosy lotni i kroków niewidocznych graczy są teraz dokładniej rozmieszczone w przestrzeni.
  • Dodano odgłos sygnalizujący trafienie w pojazd z dużej odległości.
  • Dodano odgłos „wiatru” sygnalizujący obecność latających graczy, w tym was samych.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że kroki potworów Sześcianu nie miały graficznych wskaźników odgłosów.
  • Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie odgłosów odbijania się na oponie.
  • Usunięto błąd powodujący czasami nieodtwarzanie zapętlonych odgłosów broni.
  • Usunięto błąd czasami powodujący nieodtwarzanie odgłosów skoków i lądowania u innych graczy.

INTERFEJS

  • Dodano wskaźnik już zaliczonych sekretów do wyzwań Polowania.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący czasami resetowanie numeru koszulki przy zmianie stylu stroju sportowego ze stylami do wyboru.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Poprawiono tekst odblokowania różowej wersji Łuska, aby poprawnie komunikował, że odblokowanie następuje na 74. stopniu karnetu bojowego, a nie na 59.
  • Zaktualizowano opis zbieraka „Laska Zwiastuna”, by zaznaczyć, że jest on reaktywny.

SYSTEM POWTÓREK

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd występujący na skutek wielokrotnego naciskania przycisku „Odtwórz” w przeglądarce powtórek.
  • Usunięto błąd powodujący wyłączenie przycisku zamknięcia po wczytaniu nieaktualnej powtórki.
  • Eksplozje rakiet z poczwórnej wyrzutni nie resetują się już przy przewijaniu powtórki.

TRYB OBSERWATORA

  • Główny pasek szybkiego dostępu jest teraz widoczny w trybie obserwatora.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Do zmieniacza układu interfejsu dodano przycisk klaksonu, co powinno uatrakcyjnić korzystanie z pojazdów.
  • Komunikaty o likwidacji można teraz przenieść za pomocą zmieniacza układu interfejsu.
  • Opcje automatycznego podnoszenia broni oraz automatycznego otwierania drzwi będą teraz domyślnie wyłączone u nowych graczy.
  • Ikona aplikacji sięga aż do krawędzi pola w nowych wersjach Androida.
  • Interfejs bierze teraz pod uwagę nieregularny kształt ekranu w smartfonach Pixel 3 i Pixel 3 XL.
  • Włączono pamięć podręczną shaderów na smartfonach Pixel 2 XL w celu redukcji problemów z zarządzaniem pamięcią.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że przycisk kucania nie był widoczny w trybach budowania i edycji.
  • Usunięto błąd powodujący ciągłe poruszanie się podczas przeciągania palcem nad paskiem szybkiego dostępu.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający sprint niektórym graczom na urządzeniach mobilnych.

RATOWANIE ŚWIATA

MISJE I SYSTEMY

  • Interfejs w grze został przeprojektowany w celu poprawy komfortu gry. Więcej informacji o tych zmianach znajdziecie na naszym blogu.
    • Niektóre menu są teraz powiązane z obszarami w bazie głównej oraz z postaciami w nich pracującymi. Wśród nich pojawi się też kilka nowych twarzy!
      • Zadania – zadania kampanii i okolicznościowe; z tego miejsca można szybko rozpocząć grę.
      • Mapa – umożliwia wybór konkretnych misji, oferujących określone nagrody.
      • Dowodzenie – zarządzanie bohaterami, ocaleńcami, obrońcami i ekspedycjami. Tu można również wydawać punkty badań oraz punkty ulepszeń. Więcej informacji poniżej!
      • Zbrojownia – tu mieszczą się schematy, magazyn, księga kolekcji oraz transformacje.
      • Sklep z przedmiotami – tu można znaleźć piniaty oraz sklep okolicznościowy.
    • Dodano nowe samouczki, odblokowujące i wyjaśniające nowym graczom nowe menu interfejsu.
  • Teraz przy każdym awansie na wyższy poziom konta otrzymacie statystyki FORT, punkty ulepszeń, przypływ punktów badań, bohaterów, schematy lub inne przedmioty i zasoby.
    • Dotychczasowi gracze otrzymają paczkę z przysługującymi im nagrodami za już osiągnięte poziomy, zależnie od ich aktualnego poziomu konta.
  • Zastąpiono drzewka zdolności nową stroną ulepszeń.
    • Wszystkie dotychczas wydane punkty zdolności zostały usunięte, a dotychczasowi gracze otrzymali nowe punkty ulepszeń w ilości zależnej od ich poziomu konta.
    • Gracze mogą wydawać te nowe punkty ulepszeń na odblokowanie lepszych kilofów, zwiększenie wytrzymałości budowli, gadżety oraz inne usprawnienia z nowej strony ulepszeń.
    • Poziom konta gracza określa, kiedy można zdobyć te gadżety oraz inne usprawnienia.
  • Zastąpiono drzewka badań nową stroną badań.
    • Gracze będą mogli wydawać punkty badań na zwiększenie statystyk FORT.
    • Wszystkie dotychczas uzyskane lub wydane punkty badań zostały zwrócone.
  • Wiele odblokowanych funkcji, które wcześniej opierały się na drzewku zdolności lub drzewku badań – np. transformacje, recykling, ewolucja lub ekspedycje – teraz wchodzą w skład nagród za zadania.
    • Wszystkie zdobyte wcześniej przez gracza funkcje będą nadal dostępne po tej migracji.
  • Dostosowano strukturę zadań i misji w Kamiennym Lesie i Deskogrodzie.
    • Dodano, usunięto lub dopasowano zadania w związku z nowym projektem interfejsu.
    • Zapewniają one teraz wiele pól oddziału oraz funkcji, które można było wcześniej odblokować w drzewku zdolności.
      • Gracze, którzy już ukończyli te zadania, otrzymają paczkę z przysługującymi im nagrodami.
    • Nowe postacie, zadania, fabuła i tempo rozwoju we wczesnej fazie gry.
    • Dodano nowe punkty orientacyjne oraz misje.
      • Walka Budowniczych!
      • Deskoujście
      • Ikar ze stali
    • Dostosowano długość walk w początkowych misjach w Kamiennym Lesie.
    • Dodano losowe uderzenia błyskawic/ministarcia do większości stref i misji.
  • Misje obrony burzowej tarczy w Deskogrodzie można teraz ukończyć jedną po drugiej, bez potrzeby wykonywania liniowych misji fabularnych między nimi.
    • Ich struktura jest podobna do misji w Dolinie Samowitości i Twine Peaks.
  • Przerobiono nagrody księgi kolekcji i przedłużono je do poziomu 500.
    • Nagrody księgi kolekcji teraz zawierają nowe materiały, np. profit+, re-profit i fluks.
    • Podwyższono ilość PD w nagrodach.
    • Zwiększono ilość materiałów do ewolucji otrzymywanych w nagrodach oraz dostosowano ją, by nagrody były bardziej konsekwentne w ciągu gry.
    • Punkty zdolności oraz V-dolce zostały usunięte z księgi kolekcji.
    • Dotychczasowi gracze otrzymają paczkę z nowymi nagrodami, przysługującymi im na aktualnym poziomie księgi kolekcji.
    • Gracze, którzy wcześniej osiągnęli maksymalny poziom, awansują na kolejne poziomy, zależnie od ilości zdobytych PD.
    • Wszystkie przedmioty dotychczas zdobyte za sprawą księgi kolekcji pozostaną przypisane do konta.
  • Usunęliśmy z mapy komunikat „Koniec misji za”. Teraz podaje on tylko pozostały czas.
  • Nowa misja główna „Uzupełnij paliwo w bazie głównej” zastępuje misję dodatkową „Syfon bluglutu”.
    • Dostosowano ogólne zasoby bluglutu w Deskogrodzie, aby zrekompensować brak ww. misji dodatkowej.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący wyświetlenie licznika czasu w ostatnim starciu misji dostarczenia bomby na liście celów zamiast na górze ekranu.
  • Szczelina w misji dostarczenia bomby ma teraz dużo mniejsze pole zakazu budowy w jej pobliżu.
  • Gracze nie będą już musieli czekać bez widocznego interfejsu po ukończeniu misji.
    • W razie wystąpienia błędu sieciowego gracz zamiast tego powinien zobaczyć komunikat „Oczekiwanie na nagrody…”
  • Usunięto błąd, który powodował, że kradzieje z Heksylwanii nie zapewniały postępów w zadaniu powtarzalnym Zabij mgielne potwory.

INTERFEJS

  • Okno dialogowe zadań w głównym menu pojawi się dopiero po tym, jak gracz zamknie ekrany nagród.
  • Obramowania specjalnych wrogów z ozdobami na głowach teraz poprawnie odzwierciedlają ich modele.
    • Dotyczy to np. rojarzy lub dyniowych pustaków.

Poprawki błędów

  • Przycisk „Graj” na mapie zadań będzie teraz widoczny przez cały czas, nawet po wyłączeniu go.
  • Mapa zadań teraz aktualizuje szczegóły dotyczące trybu ekranu po zmianie trybu, a nie po kliknięciu przycisku.
  • Poprawiono strzałki na mapie zadań.
  • Użycie klawiszy strzałek na mapie zadań nie spowoduje już wyświetlenia informacji dotyczących ostatnio wybranej misji.
  • Usunięto literówkę w tekście dobierania graczy w lobby ekranu mapy (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Zmieniono treść komunikatu wyświetlanego przy dodawaniu przedmiotów do księgi kolekcji.
    • Brzmi on teraz: „Spowoduje to usunięcie przedmiotu z ekwipunku i dodanie go do księgi kolekcji.”
  • Pasek postępów ekspedycji nie zmniejsza się już, gdy licznik sekund osiągnie zero.
  • Dodano liczbę posiadanych elementów do opcji zakupu zestawu przedmiotów.
    • Jeżeli gracz posiada już jakieś elementy z zestawu, pokaże się komunikat z liczbą posiadanych elementów.
  • Zaktualizowano komendy w dziale pomocy dotyczącej schematów.
  • Poprawiono widżet wariantów; teraz poprawnie przewija on możliwości wyboru, gdy pole przewijania jest aktywne.
  • Poprawiono komunikat przycisku „Przewiń tekst” – teraz jest on uznawany za aktywny, gdy gracz przejdzie na ekran nagród po ukończeniu misji.
  • Zaktualizowano komunikaty samouczka, by mogły odwoływać się do przypisań wszystkich aktualnych schematów sterowania.
  • Gra nie wyświetla już nieprawidłowego komunikatu, gdy gracz nie będący przywódcą ekipy otworzy uprawnienia burzowej tarczy.
    • Komunikat brzmi teraz: „Ta burzowa tarcza należy do kogoś innego. Nie możesz udzielić sobie zezwolenia.”
  • Nalot teraz poprawnie wyświetla czas odnowienia, gdy gracz otrzyma go podczas samouczka.
  • Przedmioty ze sklepu okolicznościowego teraz zachowają miejsce na liście w podglądzie przedmiotów okolicznościowych i tygodniowych po zmianie podglądu.
  • Usunięto niewielki przestój w menu zadań.

WYDAJNOŚĆ

  • Znacznie usprawniono zużycie pamięci na wszystkich platformach.

Poprawki błędów

  • Usunięto przestój w grze występujący podczas otwierania zakładki zadań.
  • Usunięto błąd związany z materiałami pustaków żywiołów, który mógł spowodować zawieszenie się klienta gry.
    • Miało to również korzystny skutek uboczny w postaci redukcji zużycia pamięci.

BOHATEROWIE

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że Uderzenie Burzące mogło zniszczyć fragment budowli, po czym przyczepiona do niej pułapka pozostawała nadal aktywna wisząc w powietrzu.
    • Oznacza to również, że gracze nie będą już mogli stawiać jednej pułapki na drugiej.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający aktywację „Bystrego Wzroku” po zakończeniu działania „Wiru Pracy”.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie Fali Uderzeniowej u innych graczy.
  • Zmieniono pisownię MISIA (w jęz. angielskim)
  • Zmieniono pisownię WABIK-a (w jęz. angielskim)
  • Zmieniono pisownię BAZY (w jęz. angielskim)

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano rewolwer Ostatnie Słowo do sklepu tygodniowego.
    • Rewolwer o średnim zasięgu i ograniczonej pojemności magazynka. Zadaje wyśmienite obrażenia przy trafieniu w głowę.
    • Wolny i dokładny przy celowaniu przez celownik. Można także strzelać z biodra, by zadawać większe obrażenia kosztem celności.
    • Będzie dostępny od czwartku, 15 listopada, godz. 1:00 czasu polskiego, do czwartku, 22 listopada, godz. 1:00 czasu polskiego.
  • Zwiększono częstotliwość występowania broni i pułapek w skrzyniach skarbów w Kamiennym Lesie.

Poprawki błędów

  • Przy strzelaniu z broni przebijającej przez kilka przeszkód terenowych (drzew, ścian itp.) naraz, liczby pokazują teraz łączną sumę zadanych obrażeń.
  • Odgłosy neonowej wyrzutni teraz są słyszalne u wszystkich pobliskich graczy.
  • Przywrócono do piniat kilka przedmiotów przypadkowo usuniętych przy okazji wprowadzania zabezpieczeń przed duplikowaniem przedmiotów.
    • Legendarny Sierżant Jonesy
    • Epicki karabin szturmowy Korektor
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłową redukcję trwałości Przytulnego Ogniska w związku z profitami zwiększającymi szybkość przeładowania.
  • Gracze i obrońcy mogą teraz leczyć się przy maksymalnie 4 Przytulnych Ogniskach naraz.
  • Poprawiono nieprawidłowy model podnoszenia LKM-u Mroczny Cukierek Kukurydziany.
  • Podgląd broni Pan Hukacz będzie teraz widoczny w odpowiednim zbliżeniu.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowy rozrzut broni Upiór przy obniżonej płynności gry.
  • Usunięto błąd powodujący czasem zanik reakcji sterowania po jednoczesnej naprawie i wykonaniu silnego ataku w zwarciu.

ROZGRYWKA

  • Obrońców nie trzeba już specjalnie umieszczać na polach. Podczas wzywania obrońców gracze mogą wybierać dowolnych obrońców spośród posiadanych.
    • Liczba obrońców, jaką można wezwać naraz, nadal zależy od liczby odblokowanych pól obrońców w misji oraz obrońców bazy głównej.

WROGOWIE

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający osłabionym kradziejom z Heksylwanii wysysanie życia.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący, że efekty poświaty Ninjów przestawały działać po przejściu do Postawy Cienia.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych efektów przy trafieniu pocisków w tarczę krzepkiego pustaka.

DŹWIĘK

  • Zaktualizowano odgłosy nowego interfejsu.
  • Dodano odgłos bariery burzowej tarczy, słyszalny w jej pobliżu.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie nieprawidłowych odgłosów przy trafieniu pocisków w tarczę krzepkiego pustaka.
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosu pocisków pustaka-rojarza u graczy przy ataku na postać niezależną.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięku scenki początkowej podczas przełączania na Ramirez.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie tematu muzycznego nagród podczas rozpoczynania sekwencji nagradzania.
  • Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie odgłosu odbijania się na oponie.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię