Jakość dźwięku i mikrofon
Jeśli chodzi o jakość dźwięku to jest bardzo dobra, ale nie rewelacyjna. Jeśli chodzi o zastosowania takie jak słuchanie muzyki to brakowało mi w nim przede wszystkim nieco mocniejszych basów. Zarówno Cloud II jak i Alpha (szczególnie te drugie) wyróżniały się głośnością i mocą generowanych niskich tonów, tutaj dźwięk jest moim zdaniem nieco bardziej neutralny. Nie każdemu oczywiście taka charakterystyka będzie przeszkadzać, wręcz przeciwnie – być może to właśnie zwiększona ilość basu może być dla niektórych problemem. Jednak z mojego punktu widzenia brakuje chociażby możliwości zabawy dźwiękiem czy podbicia basu z poziomu oprogramowania.
Nie mogę się za to przyczepić do działania Stinger Wireless w grach. Tam gdzie ważne jest pozycjonowanie, model ten spisuje się doskonale i to bez dodatków w stylu wirtualnego dźwięku 7.1. W CS:GO nie miałem większych problemów ze zlokalizowaniem przeciwników, ani po odgłosach wystrzałów, ani po takich jak zoom AWP czy odgłos respienia się w czasie deathmatchu. W innych, nieco mniej wymagających tytułach również nie było żadnych problemów ani z jakością dźwięku, ani z jego pozycją. A nie oszukujmy się – gry to powód, dla którego te słuchawki zakupi większość osób.
Co do mikrofonu, to ten zastosowany w HyperX Cloud Stinger Wireless nie sprawia żadnych większych problemów, głos przez niego nagrywany jest wyraźny i odpowiednio głośny, zauważyłem jednak drobne szumy w tle. W trakcie rozgrywki raczej nie będziecie zwracać na to specjalnej uwagi, wyraźniejsze stają się one dopiero gdy słyszymy sam głos, czyli na przykład w trakcie rozmów na Skype, albo nagrywania głosu pod filmy na Youtube.