Nadchodzi kolejna runda zmian w Overwatch. Tym razem Mercy czeka nerf z kolei reszta postaci dostanie buffy. Blizzard mówi, że chce w ten sposób upewnić się, że nie jest aż tak mocnym bohaterem a tym samym poprawi balans dla wsparcia.
Po zmianach jej promień lecznicy zostanie osłabiony o 17% z 60 HP na sekundę do 50.
Jak mówi Geoff goodman:
Mercy ma być w stanie konsekwentnie pompować więcej życia niż jakikolwiek inny healer w trakcie meczu. Różnica w uzdrawianiu jest jednak tak duża, że innym ciężko jest konkurować o miejsce w zespole.
Aby podnieść poziom gry Nano Boost, Any natychmiast wyleczy cel regenerując z 300 HP. Zmiany mają na celu uczynienie jej bardziej wszechstronną i bardziej użyteczną dla umierających członków drużyny lub jako możliwość szybkiego uzupełnienie zdrowia.
Lucio również dostanie duże buffy. Efekt Sound Barrier wzrasta z 500 do 750. Aura Crossfade zwiększa promień z 10 do 12 metrów. To sprawia, że odrobinę łatwiej będzie utrzymać cały zespół i osłonić go nawet przed Rip-Tire Junkrata.
Moira dostaje bardziej subtelny buff, zwiększający regenerację zasobów leczniczych o 20%. Blizzard uważa z kolei, że Zenyatta jest całkiem dobrze zbalansowana, więc nie zostanie zmieniona. Brigitte to jedyna wsparcie, które dostaje nerfa. O sekundę zwiększa się czas odnowienia Shield Bash. Ma to na celu spowolnienie tempa wygranej. Jest ona najmocniejszym wsparciem w grze.
Wydaje się, że społeczność graczy dość dobrze przyjmuje te zmiany. Część graczy zwraca uwagę, że Mercy ma zbyt łatwy dostęp do zmartwychwstania i to jest prawdziwym źródłem problemów z balansem tej postaci.
Ostatecznie zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu. Zmiany mają trawić do PTR „już wkrótce”.
Jak Wam się podoba taka modyfikacja postaci? Dajcie znać w komentarzach.
Źródło: pcgamesn