Jeżeli należycie do graczy, którym podobał się sposób w jaki były prezentowane niektóre ujęcia w Mass Effect to mamy coś dla Was. Mod przywracający możliwość oglądania pośladków postaci niezależnych podczas dialogów.
Sposób w jaki działała kamera w Mass Effect 2 oraz 3 nie wszystkim przypadł do gustu. Inni gracze cieszyli się z nagminnie prezentowanych na ekranie tyłków postaci niezależnych. Edycja Legendarna Mass Effect naprawiła ten problem, przez co cześć graczy była wyraźnie niezadowolona. Jeden z modderów rozwiązał ten „problem”.
Zobacz: World of Warcraft – cinematic nowego raidu rozwiązuje wątek Sylvanas
Twórca moda Scottina123 przywrócił oryginalne ustawienia kamery. Ci ciekawe, jest on także twórcą modyfikacji, która w oryginalnej wersji gry usuwała te same sceny.
Reżyser odświeżonej wersji gry Mac Walters jeszcze w lutym podkreślał:
Wiele się zmieniło od premiery pierwowzorów. Kevin zaczął się zastanawiać, dlaczego tak mocno skupiają się na pupie Mirandy. Uznaliśmy więc, że w niektórych przypadkach wprowadzimy zmiany.
Dodał wtedy, że ze względu na brak czasu i możliwość stworzenia od nowa scen zwyczajnie podniesiono kamerę. Z kolei Scottina123 przywrócił ją do stanu poprzedniego. Jeżeli zastanawiacie się dlaczego mod został wydany dopiero teraz, to wiąże się to z tym, że narzędzie Legendary Explorer zostało wydane w zeszłym tygodniu. Pozwala ono na tworzenie bardziej zaawansowanych modyfikacji gry.