Kolejny sukces zawitał na Steam. Twórcy godnego następcy Chivalry podsumowują premierę gry, miniony tydzień oraz wspominają o planach na przyszłość.
Najpierw oglądaliśmy pierwsze fragmenty rozgrywki, pózniej poznaliśmy wymagania, a teraz patrzymy na gotowy produkt. Mordhau szybko rozniósł się po internecie. Spore zainteresowanie zyskał na Twitchu, pózniej widowiskowe potyczki zaczęły krążyć po Reddicie, a ekscytacja rycerskimi pojedynkami rosła z dnia na dzień. Najwyrazniej w dużym stopniu przekłada się to również na sprzedaż, bowiem granicę pół miliona sprzedanych kopii udało się przekroczyć już tydzień po premierze.
Zobacz: Mordhau – Ogniem i mieczem w wersji sieciowej
Jak wspominają twórcy w opublikowanym wczoraj poście na forum gry, nie spodziewali się tak potężnego zainteresowania. W weekend udało im się osiągnąć peak graczy na poziomie 60 tysięcy ludzi, szybko plasując się na liście 10 najpopularniejszych aktualnie gier Steama. Teraz Mordhau dumnie stoi gdzieś pomiędzy Rustem, ARK: Survival Evolved a Monster Hunterem.
Nie obyło się oczywiście bez problemów, co również zaadresował Triternion. Zapewnili, że będą pracowali nad jakością serwerów razem z dodatkową zawartością. W grze mają pojawić się nowe mapy oraz tryb rankingowy. Oby udana premiera tylko uskrzydliła deweloperów i pozwoliła im na przypieczętowanie sukcesu dopieszczeniem swojej gry.