2K Games uczy się najwyraźniej od Electronic Arts. W NBA 2K21 podczas ekranów ładowania lecą reklamy.
Wygląda na to, że 2K Games próbuje dodatkowo zadbać o imersję graczy podczas przygotowań do kolejnych meczów w NBA 2K21.
Zobacz: FIFA 21 sprzedała więcej wersji cyfrowych niż pudełkowych
Fani zauważyli ostatnio, że w grze pojawiły się reklamy. Na powyższym przykładzie widać krótki materiał dotyczący Oculus Questa 2 w przedmeczowym ekranie ładowania. Niezależnie od specyfikacji platformy czy możliwości PC, reklama zawsze kończy się przed rozpoczęciem meczu.
Jak możecie się pewnie domyślać, gracze nie są zadowoleni. Fani, którzy wydali na grę ponad 200 złotych nie mają raczej ochoty oglądać reklam przed swoimi wirtualnymi pojedynkami. Irytuje dodatkowo fakt, że jest to nowy element dodany do gry miesiąc po jej oficjalnej premierze.