Gdyby zrobić ankietę wśród fanów CS:GO, która organizacja nierozerwalnie kojarzy im się z grą, z pewnością czołowe miejsce miałoby Ninjas in Pyjamas. Nindże właśnie przechodzą dość rewolucyjną zmianę.
Ninjas in Pyjamas jako szwedzka organizacja esportowa powstało w 2000 roku. Do 2007 roku rywalizowała głównie we wcześniejszych wersjach Counter-Strike’a. “Nindże w piżamach” wrócili do aktywnej rywalizacji po 5 latach przerwy, w 2012 roku, powołując jeden z najbardziej legendarnych składów i podejmując rywalizację w CS: Global Offensive.
Zobacz: CS:GO – 35 profesjonalnych graczy zbanowanych
Dzisiaj, chyba po raz pierwszy od swoich początków, organizacja przeszła gruntowny rebranding. Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą jest nowe logo. Nowa wersja ma nieco inną formę oraz kolor – charakterystyczne złoto zastąpiła cytrynowa żółć, trochę zbliżona do kolorów ESL. Wewnątrz logo pojawiło się słowo Nin – jak Ninja – zapisane po japońsku.
Zmiany marki i loga Ninjas in Pyjamas zapowiada film:
Jak podoba Wam się nowa identyfikacja wizualna marki?