Firma Irootfor AB, właściciel sklepu FadeCase, nawiązała współpracę z polskim bicepsem. Na jej mocy Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski został twarzą marki z akcesoriami gamingowymi.
FadeCase to znany sklep z akcesoriami powiązanymi tematycznie z Counter-Strike’iem. Można w nim kupić prawdziwe noże ze skinami znanymi z gry, czy też breloczki z miniaturowymi replikami granatów. Sklep ma nadzieję, że dzięki współpracy z pashąBicepsem uda się nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale również pozytywnie wpłynie to na rozpoznawalność marki.
– Jesteśmy niesamowicie zadowoleni z naszej długoterminowej współpracy z pashą! To część naszej kompleksowej strategii stworzenia Domu Esportu – powiedział Sanel Durakovic, menadżer ds. marketingu w Irootfor AB.
Prawdę mówiąc trudno wyobrazić sobie lepszą osobę do promowania czegokolwiek związanego z Counter-Strike’iem. W końcu pashaBiceps to najbardziej rozpoznawalny profesjonalny gracz na świecie. Wystarczy spojrzeć na jego media społecznościowe. Na przykład na Facebooku obserwuje go ponad 820 tys. osób. Z taką bazą o większą rozpoznawalność marki raczej nie będzie trudno.
– Dla mnie praca z FadeCase była oczywista. Od zawsze tworzą unikalne i innowacyjne produkty i jestem bardzo podekscytowany naszą współpracą z dedykowanymi produktami – skomentował umowę Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski.
Wkrótce powinniśmy poznać owoce tej współpracy.
Źródło: CyberSport.com