Po Expedition przyszedł czas na Scourge. GGG zdradziło wczoraj szczegóły nowej ligi Path of Exile.
Expedition dla bardzo wielu doświadczonych graczy było bardzo przytłaczające. Chociaż samej mechanice nie można było wiele zarzucić, męczył długi atlas i rozwiązania, które wymagały długiego, powtarzalnego grindu. Grinding Gear Games obiecało zmiany i odpowiedzią na część krytyki ma być Scourge.
Zobacz: Scenarzyści Call of Duty: Vanguard chcą zrobić z gry trylogię
Wczoraj wieczorem GGG w charakterystycznym dla siebie stylu zaprezentowało nadchodzącą ligę. Zobaczyliśmy oficjalną prezentację z Chrisem Wilsonem w roli narratora, a potem Q&A. Co więcej, zaraz po zakończonym pokazie na stronie gry pojawiły się oficjalne patch notesy.
Mechanika ligowa Scourge ma wrzucić nas w alternatywny Wraeclast opanowany przez demony. Im więcej zabijemy potworów w środku, tym dłużej możemy tam zostać. Dodatkowo, jesteśmy w stanie wrzucić jeden przedmiot do ulepszenia, który będzie rosnął w siłę razem z zabijanymi potworami. Po ulepszeniu przedmiot ulegnie korupcji, zyskując ekskluzywne dla Scourge modyfikacje.
W tej lidze sama mechanika wydaje się jednak bohaterem drugoplanowym. Zaraz po prezentacji alternatywnego Wraeclastu, Chris Wilson wymienił listę rzeczy, które ulegną jeszcze zmianie w Scourge. Z drzewka zniknęło mnóstwo pasywnych umiejętności, a w ich miejsce pojawiło się Mastery. Atlas został zmniejszony do czterech regionów, 16 watchstone’ów i 116 map. Gdyby tego było mało, sześć nowych unique przedmiotów zadebiutuje razem z ligą, w tym jeden, który ma siłą dorównywać Headhunterowi.
Scourge rozpocznie się 22 października o 21:00.