Grinding Gear na początku miesiąca zapowiedział premierę Path of Exile w wersji na PlayStation 4. Planowo tytuł miał trafić do graczy 7 grudnia, wraz z wprowadzeniem dużego rozszerzenia PC oznaczonego numerem 3.5.0. Dzisiaj deweloper ogłosił, że premiera gry opóźni się o kilka miesięcy.
Obecnie premiera Path of Exile na PS4 została przesunięta na luty 2019. Deweloper wyjaśnił na swoim blogu, że proces certyfikacji zajmie więcej czasu niż pierwotnie się spodziewano.
Kiedy ogłosiliśmy Path of Exile na PlayStation 4, na początku tego miesiąca, informowaliśmy, że zamierzamy wydać grę w grudniu. Niestety, musieliśmy przesunąć datę na początek lutego. Bardzo nam przykro z powodu niedogodności z tym związanych, ponieważ wiemy, że wielu graczy oczekuje tego wydania.
Grinding Gear wierzy, że wszystko będzie gotowe w styczniu, ale woli pozostawić sobie zapas czasu, aby czuć się bardziej komfortowo. Dzięki temu przesunięciu deweloper ma również dodatkowy czas, aby zając się problemem spadków liczby fps w wersji na PS4.
Rozumiemy, że wielu użytkowników PlayStation było chętnych do gry w Betrayal w czasie świąt i niecierpliwie czekają na wiadomość o dacie premiery. Obiecujemy, że Path of Exile będzie niesamowite na PlayStation 4, gdy zostanie wydane na początku przyszłego roku.
Zobacz także: Diablo Immortal pierwotnie był przeznaczony tylko na rynek chiński
Wersja na Xbox One trafiła do graczy jeszcze w sierpniu 2017. Z Path of Exile była związana również miała afera pomiędzy jednym z graczy Diablo a Blizzard.