Jeżeli macie problemy z połączeniem z PS Store, PSN i grą sieciową na PlayStation to nie wyżywajcie się na konsoli ani na routerze. Obecnie po stronie Sony trwa awaria obejmujące wyżej wymienione serwisy.
Pierwsze problemy użytkownicy zaobserwowali około godziny 21 czasu polskiego i szybko objęły wszystkie usługi Sony.
Sony zamieściło oficjalne komunikaty:
Platformy, których dotyczą problemy: PS3™, PS4™
Usługi z problemami: Możesz mieć trudności przy uruchamianiu gier, aplikacji i funkcji online. Nasi technicy pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu, dziękujemy za cierpliwość.
Stan: 26.12.2018, 21:00
Komunikat PS Store:
Platformy, których dotyczą problemy: PS3™, PS4™
Usługi z problemami: Możesz mieć trudności z dostępem do funkcji i produktów w sklepie PlayStation™Store. Nasi technicy pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu, dziękujemy za cierpliwość.
Stan: 26.12.2018, 21:00
Komunikat dotyczący PlayStation Music:
Platformy, których dotyczą problemy: PS3™, PS4™
Usługi z problemami: Możesz mieć trudności z dostępem do zawartości PlayStation™Music. Nasi technicy pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu, dziękujemy za cierpliwość.
Stan: 26.12.2018, 21:00
Zobacz także: Sony zaprasza na zimowe szaleństwo w ramach styczniowego PlayStation Plus
Można powiedzieć, że tego typu problemy to już świąteczna tradycja.