Twórcy Anthem mają kolejny problem. Okazuje się, że najmocniejsza broń w grze wyrządza mniej szkód niż podstawowa z początku rozgrywki.
O sprawie informuje jeden z użytkowników Reddita. Za pomocą najlepszej w grze broni Grandmaster, pomimo tego, że gra pokazuje większe zadawane obrażenia, wyrządza przeciwnikom mniej szkody niż karabin z początku rozgrywki.
Zobacz: Anthem z ukrytym talentem. Gra potrafi całkowicie zawiesić PlayStation 4
Wspomniany Grandmaster w przedstawionym przykładzie zadawał przeciwnikowi 1180 obrażeń, a podstawowy karabin 286. Więc w czym jest problem? Otóż tarcza przeciwnika padła po 4 strzałach z karabinu, a po 6 z Grandmastera. I choć wiadomo, że wpływ ma na to szereg czynników i wzorów niewidocznych dla gracza, to jednak gdzieś tu jest problem.
Zobacz: Anthem z pierwszymi przecenami kilka dni po premierze
Przyznają to sami twórcy gry, ale zdaniem BioWare problem dotyczy nie tyle broni i obrażeń, co samego skalowania poziomu przeciwników. I jak zwykle bywa w takich przypadkach – problem jest znany, pracujemy nad jego usunięciem. Gracze muszą więc uzbroić się w cierpliwość.