Po porażce wydawniczej EA jaką było Anthem, troszeczkę ucichło na temat Fallout 76. Co więcej Bethesda stale wydaje kolejne poprawki do tytułu, które często sprowadzają nowe błędy, ale jednak starają się. Podczas niedawnego wystąpienia na PAX East Todd Howard opowiadał o problemach, jakie miało studio podczas tworzenia gry.
Howard przyznał, że podczas tworzenia Fallout 76 programiści bardzo często trafiali na wiele óżnych problemów.
Dla naszego studia Fallout 76 to bardzo nowa rzecz. Wiedzieliśmy, że w grze pojawi się wiele niedociągnięć i zdecydowanie było ich w grze trochę, niektóre z nich były większe niż się spodziewaliśmy. To był dla nas nowy i zupełnie innych projekt. Nadal robimy inne rzeczy, które są bardziej tradycyjne, jak czasem nazwane są czasem gry Bethesdy.
Szczerze mówiąc tym razem, mieliśmy wiele trudności podczas rozwoju i czasami te trudności są widoczne również na ekranie. Rozwinęliśmy studio, mamy teraz cztery oddziały w Ameryce Północnej: w Rockville, Austin, Dallas i Montrealu. To była gra, która zaangażowała wielu z pracowników wszystkich oddziałów, którzy współpracowali ze sobą. Wiedzieliśmy, że uruchomienie gry będzie dopiero początkiem. Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym, że gra rzeczywiście była bardzo dobra.
Zobacz: Gry z Bethesda.net trafią na Steam. Wśród tytułów m.in. Fallout 76, Rage 2 i…
Co ciekawe, Fallout 76 przez Bethesdę nie jest traktowany, jako kompletna porażka. Howard podkreślił, że były miliony graczy oraz, że otrzymują mnóstwo opinii. Celem firmy jest stworzenie platformy Fallout i mają na to wiele pomysłów. Do gry mają również trafiać kolejne treści.
To było niesamowite doświadczenie. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby nagrodzić graczy, zarówno w tym jak i przyszłym roku. Planujemy wielkie rzeczy.
Zobacz: Fallout 76 zyska nowe możliwości. Pytanie tylko czy potrzebne?
Fallout 76 w kolejnych miesiącach otrzyma dodatkowe treści, jak rajdy na Kryptę, które pojawią się w aktualizacji Nuclear Winter, zapowiedzianej na połowę roku.
Poniżej całe wystąpienie Howarda: