Spółka Astro producent teleturnieju, prowadzonego przez znanego i lubianego mistrza dowcipu i ciętej riposty Karola Strasburgera podpisała umowę z TVN. Dzięki nawiązaniu współpracy, spółka pozyska pieniądze z emitowania reklam.
Głównym źródłem utrzymania spółki od lat była produkcja teleturnieju Familiada. Teraz udało się nawiązać intratną współpracę z TVN Media dzięki, której Astro będzie czerpało zyski z reklam emitowanych na kanale E-Sport TV. Zgodnie z umową 100 procentczasu reklamowego zostanie wypełnione przez firmę zależną od TVN. Umowa została podpisana na trzy lata. Uruchomienie spotów reklamowych ma nastąpić 3 września.
Pozostaje mieć nadzieję, że reklamy emitowane na kanale dedykowanym miłośnikom gier i esportu będą dopasowane tematycznie. Środki na potencję i suplementy diety na menopauzę raczej nie znajdą nabywców wśród widzów kanału. Prawda?