Red Dead Redemption na PC zdecydowanie nie miało łatwego i gładkiego startu. Większość problemów udało się już jednak zażegnać… aczkolwiek pojawił się nowy. Dość komiczny bo związany z… wagą głównego bohatera.
Gra zawiera dwa wskaźniki dla atrybutów głównego bohatera – są to rdzeń i pasek atrybutów. Rdzeń to podstawa danego atrybutu, która symbolizuje to, jak szybko się on regeneruje. Można go uzupełniać przed odpoczynek, posiłki lub używki.
Zobacz: Red Dead Redemption 2 – potężna aktualizacja ma naprawić problemy na PC
Wersja PC gry ma problem związany z rdzeniami atrybutów, który w pewnym sensie wynika z ilości klatek na sekundę w ilu pracuje gra. Okazuje się, że na PC rdzenie znikają do 4 razy szybciej niż to miało miejsce na PS4. Dlaczego? Jak wynika ze śledztwa przeprowadzonego przez owego gracza, ma to bezpośredni związek z fps-ami. Na PS4 było ich 3, wersja PC pracowała w 120 fps, czyli… 4-krotnie szybciej. Gdy uruchomił grę na PC w 30 fps, rdzenie redukowały się tak samo szybko jak na konsoli, a po ustawieniu 160 fps zniknęły po minucie.
Zobacz: Rekordowe wyniki sprzedaży Red Dead Redemption 2. „Kowboje” gonią GTA V
Błąd z jednej strony zabawny, z drugiej jednak utrudniający i komplikujący graczom rozgrywkę. Mamy nadzieję, że szybko zostanie załatany.