Wkrótce na serwerach Potyczek Taktycznych powinien zagościć patch w wersji 10.4, który przyniesie kolejne zmiany i poprawy balansu. Co prawda Riot Games jeszcze nie ogłosiło oficjalnej listy, ale dzięki serwerom PBE możemy wyciągnąć pewne wnioski.
Już jakiś czas temu Riot Games zapowiedziało, jaką strategię przyjmują w przypadku zmian w Teamfight Tactics. Zamiast osłabiać zbyt mocne jednostki, zamierzają wzmacniać te, które są zbyt słabe. Patrząc na serwery PBE można dojść do wniosku, że to samo czeka na w przypadku patcha 10.4. Oto prawdopodobnie zmiany w grze.
Teamfight Tactics patch 10.4 – postacie:
- Lucian – obrażenia zwiększone do 50% na wszystkich poziomach (wcześniej 30/40/50%)
- Olaf – zwiększona prędkość ataku do 125/150/450% (wcześniej 100/150/450%)
- Ornn – zwiększone obrażenia do 125/250/450 (wcześniej 100/200/300)
- Senna – wzmocnienie kompanów zmienione na 20/45/70 (wcześniej 15/40/65)
- Singed – zwiększone obrażenia do 225/300/2000 (wcześniej 150/300/2000)
- Taric – czas trwania niewrażliwości zmieniony na 2,5/2,5/8 (wcześniej 3/3/8)
Teamfight Tactics patch 10.4 – synergie:
- Mroźny/Glacial – jednostki mają 25% szans na ogłuszenie przeciwnika i zadają przy tym dodatkowe obrażenia magiczne:
- 2 postacie – 75 obrażeń
- 4 postacie – 175 obrażeń
- 6 postaci – 350 obrażeń
- Kryształ/Crystal – przyjmowane obrażenia zwiększone do 110 (wcześniej 100)
- Trucizna/Posion – koszty many przeciwników zmniejszone do 33% (wcześniej 50%)
Pamiętajcie jednak, że to zakładane zmiany i finalnie patch może się trochę różnić.