Kolejny exclusive PS4 zbliża się wielkimi krokami. Nowe szczegóły sugerują, że będzie to gra trudna i wymagająca.
Jeżeli po ostatnim pokazie gameplayu z Ghost of Tsushima komuś gra wydawała się zbyt prosta, game director Nate Fox rozwiał wszelkie wątpliwości w wywiadzie dla IGN.
Zobacz: The Last of Us: Part II i Ghost of Tsushima z nowymi datami premier
„Oglądaliśmy filmy o samurajach, patrzyliśmy, jak ludzie umierają po jednym czy dwóch ciosach i wbudowaliśmy to w nasz system walki. Pokonanie Mongołów będzie trudne, ale to wyzwanie czyni zwycięstwo satysfakcjonującym. Nie możesz po prostu wbiec do jakiegoś obozu i walczyć z pięcioma osobami na raz. Zostaniesz osaczony i zabity.”
Z filmów o samurajach Sucker Punch zapożyczył również słynne pojedynki pomiędzy dwiema osobami doskonałymi we władaniu mieczem. Fox stwierdził, że żałuje braku fragmentów tych starć w ostatnim State of Play.
Nowy exclusive Sony zadebiutuje na PlayStation 4 już 17 lipca.