Po kilku opóźnieniach, premiera Wasteland 3 została ustalona na jesień tego roku. Niedawno inXile opublikowało nowe informacje na temat produkcji. Z nich dowiedzieliśmy się, że wybór gracze będzie miał znaczący wpływ na historię, poznaliśmy również szczegóły mechaniki walki. Szczegóły poniżej.
David Rogers – główny projektant w inXile Entertainment w materiale opublikowanym przez serwis IGN opowiedział o tworzeniu postaci, wyborach oraz mechanice walki w Wasteland 3. Według niego gracze będą mieli bardzo duża kontrolę nad wieloma aspektami swojej postaci. Gracze lubujący się w statystykach z mają poczuć się jak ryby w wodzie.
Zobacz: W PlayStation 5 i Xbox Series X kluczowy jest procesor
W Wasteland 3 z apokalipsy żaden z mieszkańców pustkowi nie wyszedł bez szwanku i wszyscy cą na swój sposób szaleni. Jest to reprezentowane w kreatorze postaci jako system dziwactwa, który daje postaci potężny bonus jednocześnie wiąże się z wysoką karą.
Budując drużynę w Wasteland 3, będzie należało pamiętać, ze nie budujemy tylko indywidualnej postaci, ale członka zespołu, który musi się uzupełniać. Drużyna Rangersów to ekipa specjalistów, w której każdy ma swoje określone zadanie.
Zobacz: Ghost of Tsushima – pierwsze fragmenty rozgrywki wyglądają obłędnie
Do dyspozycji dostaniemy pojazd pancerny Kodiak, który pomoże przetrwać nam w objętym nuklearną zimą Kolorado. Pojazd będzie wyposażony w działo laserowe, które wykorzystamy podczas przypadkowych spotkań. Co więcej, maszynę będziemy mogli dostosowywać według własnych potrzeb.
Premiera Wasteland 3 zaplanowana jest na 28 sierpnia.