Podczas E3 – CD Projekt zaprezentował fragment rozgrywki z Wiedźmin 3. Finalna wersja różniła się od niej. Teraz się to zmienia dzięki nowej modyfikacji.
Chyba każdy przyzwyczaił się do tego, że zaprezentowana przedpremierowa wersja gry ni jak ma się do jej finalnej wersji. Podobnie było w przypadku gry Wiedźmin 3. Sposób animacji ruchu Geralta był nieco inny w finalnej wersji gry. Na szczęście tam gdzie deweloper nie może tam modderzy zrobią robotę. Tak jest i tym razem.
Nowy mod do Wiedźmina 3: Dziki Gon wprowadza kilka zmian w grafice oraz animacji Geralta. Dzięki temu gra staje się podobna to wersji jaką zaprezentował nam CD Projekt podczas E3 2014. Mówiąc bardziej szczegółowo, mod dodaje cztery style ruchu podczas korzystania z pada. Dotyczy to animacji chodzenia, truchtu, biegania i sprintu. Podczas korzystania z klawiatury i myszy tryb truchtu jest niedostępny. Dodatkowo mod zmienia animację przewrotu Wiedźmina w przód, tył i na boki.
Zobacz: Valorant beta – jak przygotować się do grania?
Mod można pobrać TUTAJ. A poniżej materiał prezentujący różnice pomiędzy wersjami.
Zobacz: Outriders – pierwszy pokaz nowej gry People Can Fly za kilka dni
Fargo1789 https://www.google.com/
Ech, dałem się nabrać na clickbaitowy tytuł ☹️