Strona głównaGryAktualnościJak wyglądałby Wiedźmin 3 z ray tracingiem? Rewelacyjnie

Jak wyglądałby Wiedźmin 3 z ray tracingiem? Rewelacyjnie

Wiedźmin 3, pomimo upływu lat, nadal wygląda rewelacyjnie. Nie oznacza to, że nie może wyglądać jeszcze lepiej. Do gry powstało wiele modyfikacji. Najnowsza wprowadza obsługę ReShade oraz ray tracingu i prezentuje się rewelacyjnie.

Jakiś czas temu Pascal Gilcher zaprezentował światu uniwersalny mod o nazwie ReShade, który wprowadza do gier coś na wzór ray tracingu. Na jego podstawie stworzono wiele modyfikacji do różnych produkcji. Teraz przyszła kolej na Wiedźmina 3, jednak w tym przypadku autor postarał się nieco bardziej. Nie tylko dodał obsługę ReShade, ale także ray tracingu. Takie połączenie daje rewelacyjne efekty wizualne.

Zobacz: Geralt z gryfem – nowa limitowana grafika z Wiedźmin 3: Dziki Gon

Tak twórca pisze o swojej modyfikacji do Wiedźmina 3:

– Używałem fantastycznego Photorealistic Reshade autorstwa Marijn Koppens i byłem szczęśliwy. Ale później zachciałem spróbować nowego shadera Ray Tracing (kompatybilny jedynie z Reshade 4.x.x) i zachować podobny wygląd. Użyłem trochę jego shadera jako bazy i zrobiłem port używając ostatniego qUNIT shader suite oraz poprawiłem zgodnie ze swoim gustem. Działa najlepiej z Phoenix lighting mod V2 (użyłem „Phoenix II Hd Water zzzFx and More Light ver”).

Sama modyfikacja jest w pełni darmowa, chociaż wykorzystanie silnika ReShade wymaga wsparcie jego autora na Patreonie, więc wiąże się z pewnymi kosztami. Jeśli nie chcecie ich ponosić, to możecie skorzystać z moda bez obsługi ray tracingu (efekty będą trochę gorsze). Modyfikacja ma trzy stopnie zaawansowania: Extreme powoduje spadek liczby klatek o około 35-40, ale daje najlepsze efekty, Original to ubytek 10-15 FPS, a Lite to zaledwie 5-10 klatek na sekundę mniej (nadal ma dawać bardzo dobre efekty).

Zobacz: Wiedźmin 3 będzie jeszcze ładniejszy

Exodus ReShade, bo tak nazywa się modyfikacja, możecie pobrać ze strony NexusMods. Tam też znajduje się pełny opis instalacji.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię