Nostalgia zarobiła Activision konkretne pieniądze.
Oprócz ponad 600 milionów zarobionych na grach mobilnych Activision zdaje sobie radzić dosyć solidnie również wśród fanów bardziej hardcore’owego grania.
Zobacz: Activision Blizzard zarobiło miliardy dolarów na samych mikrotransakcjach
Podczas ostatniego kwartalnego raportu finansowego J. Allen Brack powiedział, że liczba subskrybentów pod koniec 2019 roku była ponad dwa razy większa niż pod koniec drugiego kwartału, dwa miesiące przed premierą Classica.
Od kiedy Blizzard przestał zdradzać swoją dokładną liczbę subskrybentów, nie możemy nawet zgadywać, o jakiej liczbie może być teraz mowa. Podwojenie wartości sprzed ponad pół roku brzmi jednak bardzo dobrze z perspektywy marketingowej. Co ważniejsze, subskrybenci mają wciąż dosyć sporo powodów do kontynuowania swoich płatności, biorąc pod uwagę niedawną premierę Visions of N’zoth.