Już wkrótce premiera dodatku do Civilization VI zatytułowanego Rise and Fall. Wydawca zdradza kolejne szczegóły dotyczące zmian jakie czekają nas w grze.
Niedawno przekazaliśmy Wam informację na temat udostępnienia Gruzji jako grywalnego państwa i jak zaznaczaliśmy nie są to jedyne zmiany jakie nasz czekają. Rozszerzenie wprowadzi również szereg poprawek do mechaniki rozgrywki, co powinno znacznie zmienić i ulepszyć grę.
Na poniższym filmie zaprezentowane zostały główne zmiany.
[you tube=h31myLyc_qk]Jeżeli nie masz czasu na oglądanie to przeczytaj co wprowadza aktualizacja:
Golden Ages: Osiągnięcie Złotego Wieku będzie teraz o wiele mniej przypadkowe. Na początku każdej ery wyznaczasz określone cele, po osiągnięciu, których osiągniesz Złoty Wiek czyli okres zwiększonej produkcji i dobrobytu. Jeśli się nie uda, możesz wejść w Mroczny Wiek. Ale nie ma co płakać bo jeżeli bezpośrednio po nim wejdziesz w Złoty Wiek to jako bonus dostaniesz Wiek Bohaterów.
Loyalty: Zamiast martwić się Szczęściem, będziesz musiał obserwować lojalność swoich obywateli. Jeżeli ta spadnie zbyt nisko, może wybuchnąć bunt i miasto odetnie się od Ciebie stając się wolnym miastem. Wolne miasta mogą zostać ponownie podbite.
Governors: Masz możliwość przypisywania gubernatorów czyli mili liderów danego miasta. W przeciwieństwie do liderów, gubernatorzy levelują w unikalny sposób.
Emergencies: Zachęta dla graczy multiplayer żeby przestali być tak aspołeczni :D. W sytuacji zagrożenia np. gdyby Ghandi zrzucił bomby atomowe członkowie sojuszu mogą ogłosić sytuację awaryjną i osiągnąć dodatkowe premie oraz zadania do wykonania. Pomoże to stawić opór zbyt silnemu przeciwnikowi.
Pojedynczo zmiany są kosmetyczne jednak jako całość mogą wprowadzić spore urozmaicenie rozgrywki. Czy rzeczywiście tak będzie, przekonamy się 28 lutego.
Źródło: wccftech