Ekipa zajmująca się wsteczną kompatybilnością w Microsofcie ma szykować coś specjalnego dla graczy. Możliwe, że chodzi o poprawę płynności animacji w starszych grach odpalanych na Xbox Series.
Microsoft od poprzedniej generacji konsol zajmuje się rozwijaniem wstecznej kompatybilności, aby zapewnić możliwość grania w starsze tytuły. Wysiłek ten jest bardzo chwalony i ceniony przez graczy. Wygląda na to, że MS nie spoczął na laurach i chce wycisnąć z kompatybilności wstecznej jeszcze więcej. W przyszłym tygodniu przedstawiciele firmy mają powiedzieć nieco więcej na ten temat.
O planach Microsoftu powiedział ElAnalistaDeBits, YouTuber technologiczny:
17 lutego fani Xboksa znajdą na kanale bardzo interesującą zawartość. Nie mogę powiedzieć więcej aż do tego dnia. Dziękuję Xboksowi za udzielenie mi wczesnego dostępu, dzięki czemu mogę przygotować moją relację z wyprzedzeniem!
Z treści nie wynika, że chodzi o wsteczną kompatybilność, jednak główną specjalizacją ElAnalistaDeBits jest właśnie porównywanie produkcji na różnych platformach. Sąd wniosek o poprawie płynności animacji.
Zobacz: PlayStation 5: problematyczne 4K120Hz na telewizorach Samsunga
MS w zeszłym roku wspominał, że gry ze starszych konsol działają w 30 klatkach, ale przyjdzie czas, ze będą uruchamiane w 60. Z kolei tytuły działające w 60 uruchomimy w 120. Możliwe, że ten czas właśnie nadchodzi.