Strona głównaEsportAGO Esports nawiązuje strategiczne partnerstwo z AXE

AGO Esports nawiązuje strategiczne partnerstwo z AXE

Firma AXE, a konkretnie jej polski oddział, zdecydował się nawiązać współprace z organizacją AGO Esports. Będzie to pierwsza tego typu współpraca marki AXE w Polsce.

Partnerstwo ma polegać między innymi na działaniach na kanale Youtube AGO, którym zawiaduje grupa Abstra. Oprócz tego logotyp marki AXE będzie widoczny na koszulkach zawodników oraz na grafikach w kanałach social media organizacji.

Patrycja Jakubowska, Junior Brand Manager AXE Deo tak wyraża się o zawiązanej współpracy: „Rynek e-sportu w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie i zjednuje sobie coraz szersze grono zwolenników. Jednocześnie zależy nam, aby jako marka AXE wspierać młodych mężczyzn z pasją. Wiemy, że to bardzo ważne, żeby w życiu odnaleźć „to coś swojego” i podążać za tym, dlatego doceniliśmy drużynę AGO. Podziwiamy Ich nie tylko za wybitne sukcesy, które odnoszą w gamingu, ale przede wszystkim za pasję z jaką grają i dlatego bardzo cieszymy się na nadchodzącą współpracę AXE z AGO.”

AGO Esports, która powstała w listopadzie 2016 roku, ma swoich reprezentantów nie tylko w Counter-Strike: Global Offensive, ale także Hearthstone, a od wczoraj – również w Fortnite. Jeśli zaś chodzi o dywizję CS: GO to Nowe stroje z logotypem AXE zobaczymy już za kilka dni, bo podczas showmatch na IEM Katowice 2018, a potem – na turnieju WESG w Chinach.

Jakub Szumielewicz, CEO organizacji tak wyjaśnia motywy nawiązania współpracy: „Zależy nam na współpracy z renomowanymi firmami będącymi liderami w swoich branżach, a AXE to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków dla mężczyzn na świecie. W Stanach Zjednoczonych współpracowała z takimi gigantami esportu jak Team SoloMid i Cloud9. Organizacja AGO Esports w swojej strategii zapisaną ma rywalizację o najwyższe cele na arenie międzynarodowej, dlatego czujemy się zaszczyceni, że tak poważny brand firmy Unilever będzie wspierał nas w tej drodze.”

Zainteresowanie AXE esportem to kolejne tego typu wydarzenie na świecie. Oprócz wymienionych przez Jakuba Szumielewicza, wspomnieć też należy o sytuacji z zeszłego roku, kiedy to Gillette stało się strategicznym partnerem ESL przy okazji organizacji IEM Katowice 2017. Ze swej strony mam tylko nadzieję, że umowa nie będzie przewidywała tak intensywnej reklamy na profilach poszczególnych zawodników, jak to ma miejsce w przypadku innych drużyn.

Źródło: AGO Esports

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Zbigniew Pławecki
Redaktor, specjalista ds. esportu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię