Tempo aktualizacji CS:GO jest ostatnio mordercze. Można się wręcz zastanawiać czy prędkość wydawania update’ów nie jest zbyt duża, bo Valve musi łatać to, co zepsuło kilka dni temu.
Najnowsza aktualizacja tym właśnie jest – naprawą błędów. Część z nich powstała przy okazji wydania poprzedniej aktualizacji. Pełna lista zmian prezentuje się następująco:
[MISC]
- naprawiono błąd, przez który migające światło niesionej bomby mogło być widoczne przez inne elementy,
- naprawiono regresję w czasie detonacji mołotowa,
- naprawiono regresję w poruszaniu na kucaka przez otwory na poziomie podłogi,
- naprawiono regresję w celności broni w momencie kucania,
- naprawiono regresję w obliczaniu przyspieszenia,
- naprawiono błąd, który sprawiał czasami, że gracze, którzy rozłączyli się z serwerem nie pokazywali się na tablicy wyników na koniec meczu w trybie Danger Zone,
- naprawiono błąd krytyczny, który wyświetlał komunikat „CUtlLinkedList overflow”,
- naprawiono błąd, który sprawiał, że u niektórych graczy wyświetlane były białe dryfujące pudła.
[MAPY]
Mirage:
- naprawiono cienie na kamiennych blokach wokół A.
Vertigo:
- zaktualizowano clipping na poręczach na całej mapie,
- wyeliminowano miejsce, w którym mogła utknąć bomba w pobliżu spawnu terrorystów.