Strona głównaGryAktualnościAktualizacja CS:GO – zmiana renderowania tekstur

Aktualizacja CS:GO – zmiana renderowania tekstur

W nocy Valve wprowadziło następną aktualizację do gry Counter-Strike: Global Offensive. Zmian nie jest dużo i są one raczej kosmetyczne, ale i tak warto o nich wspomnieć.

Valve ma tradycję wprowadzania kolejnych aktualizacji do CS:GO późnym wieczorem lub wręcz w nocy czasu europejskiego. Nie inaczej było tym razem. Kolejna łatka trafiła już na serwery i możecie ją pobierać. Niestety, zmian nie ma dużo i nie są one rewolucyjne.

Aktualizacja CS:GO – pełna lista zmian:

[RENDEROWANIE]

  • Od teraz strumieniowanie ładuje tekstury oznaczone jako „no mip maps” lub „no lod” w pełnej, domyślnej rozdzielczości.

[MAPY]

Chlorine:

  • Dodano brakującą teksturę świecących oczu.

Anubis:

  • Naprawiono wiele pomniejszych problemów jak chociażby odbicia rekwizytów czy niewidzialne twarze.
  • Poprawiono widoczność graczy w kanałach.
  • Poprawiono wydajność.
  • Zmieniono drogę oraz wejście prowadzące na bombiste B
  • Przeniesiono respa antyterrorystów

I to niestety tyle. Nadal nie wiadomo nic na temat wprowadzenia silnika Source 2, chociaż plotki sugerowały, że ma to nastąpić wkrótce.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię