Strona głównaGryAssassin’s Creed: Nowe technologie pozwolą na podróże w czasie

Assassin’s Creed: Nowe technologie pozwolą na podróże w czasie

W każdej z części Assassin’s Creed odwiedzamy różne miejsca na świecie, które osadzone są w różnych okresach historycznych. Jednak każda otwarta mapa zawsze znajdowała się w jednym obszarze i czasie. Teraz Ubisoft chce to zmienić.

W wywiadzie przeprowadzonym dla bloga Ubisoft, Lionel Raynaud z Ubisoft Canada powiedział, że nowe technologie mogą pozwolić im na stworzenie nowej części Assassin’s Creed, którego akcja będzie działa się w różnym czasie. Inne tytuły również mogłyby na tym skorzystać dzięki czemu gracz mógłby podróżować po różnych krajach w grze.

Będziemy dysponować technologią, która przełamie obecne ograniczenie pamięci. Dzięki nim będziemy mogli w tym samym świecie gry mieć kilka okresów historycznych, na przykład w Assassin’s Creed przy pomocy Animusa będziemy podróżować od jednego czasu do drugiego lub mieć różne rejony świata połączone systemem podróży np. w Far Cry czy Watch Dogs będziemy mogli podróżować między krajami.

Może żeby lepiej sobie to uzmysłowić na przykładzie. Robiliście kiedyś benchmark Time Spy? Tytułowy szpieg posiadał urządzenie, które pokazywało mu przeszłość i mógł z niej wyciągnąć przedmiot. Technologia, o której mówi Raynaud pozwalałaby stworzenie całego miasta równolegle np. w starożytności, średniowieczu i czasach współczesnych. Moglibyśmy być w danym miejscu i dzięki podróżom w czasie np. pokonywać przeszkody typu zamknięte drzwi, przenosząc się w moment gdy one nie istniały etc. Podobnie wyglądało to w Piaskach Czasu, tylko tym razem byłoby to zrealizowane na większą skalę.

Podróże w czasie nie w dosłownym znaczeniu odbywaliśmy już w poprzednich częściach Assassin’s Creed, ale zawsze było to na małą skalę albo dotyczyło liniowych misji na zamkniętych mapach. Tym razem Raynaud mówi o otwartych mapach połączonych ze sobą. Co ciekawe podczas wypowiedzi nie użył sformułowania next-gen, więc miał na myśli rozwiązania programowe a nie sprzętowe, które wymagałby kolejnej generacji konsol.

Co sądzicie o takich rozwiązaniach. Dzięki temu moglibyśmy grać na mapach kilka razy większych niż obecnie. Tylko z drugiej strony czy nie byłoby to przekombinowane?

Dajcie znać w komentarzach co o tym myślicie.

Źródło: ign

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię