Strona głównaGryAktualnościUbisoft pokazuje jak z klasą wykorzystać Real Time Marketing. AC: Unity popularne...

Ubisoft pokazuje jak z klasą wykorzystać Real Time Marketing. AC: Unity popularne niemal jak w okresie premiery

Bez wątpienia, pożar katedry Notre Dame to jedna z największych tego typu katastrof naszych czasów. Zabytek – choć nie spłonął doszczętnie – będzie wymagał gigantycznych nakładów środków na odbudowę. Jest jednak firma, która potrafiła to wydarzenie przekuć w ogromny sukces.

Mowa tu oczywiście o Ubisoft. Akcje takie jak udostępnienie pecetowej wersji AC: Unity za darmo, czy przekazanie gigantycznej wpłaty na rzecz odbudowy katedry sprawiły, że gra o rewolucji francuskiej odzyskuje popularność. Widać to chociażby na Steam, gdzie ponad 80% recenzji użytkowników z ostatniego miesiąca jest bardzo pozytywnych. Co ciekawe, użytkownikom wydaje się kompletnie nie przeszkadzać, że darmowa wersja gry jest dostępna tylko na UPlay, a nie na Steam. A wszyscy doskonale wiemy jak problematyczne bywa dla graczy przeskakiwanie z jednego sklepu na drugi. Przy okazji firma zachowała się z wielką klasą wobec osób, które nabyły grę nieco wcześniej – każdy, kto kupił ją po 15 kwietnia otrzyma zwrot środków.

Inny ewidentny dowód rosnącej popularności gry to serwery, które najzwyczajniej w świecie przestały “wyrabiać” i firma musiała zainwestować w nowe. I to wszystko w przypadku gry, która ma już niemal 5 lat. Mało który tytuł jest w stanie konkurować w tej klasie z Unity – drugim tak popularnym tytułem jest chyba polski Wiedźmin.

 

 

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Zbigniew Pławecki
Zbigniew Pławecki
Redaktor, specjalista ds. esportu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię