Fani Destiny 2 mogą szykować już dodatkowe miejsce w garderobie.
The Division 2 ma State of the Game, a Destiny This Week At Bungie. W przeciwieństwie do Ubisoftu, konkurencja w tym tygodniu postanowiła większość miejsca na swoim blogu poświęcić pomocy Australii.
Zobacz: “Wszystko jest możliwe” – Bungie odpowiada na pytanie o film na podstawie Destiny
Chociaż większość graczy zapewne rozpoczęła właśnie testy nowej, egzotycznej broni, spora część z nich znajdzie zapewne chwilę czasu na internetowe zakupy. 16 stycznia w europejskim i amerykańskim sklepie Bungie ruszy sprzedaż limitowanych koszulek z motywem Destiny 2.
Wydarzenie zostało nazwane „Star Light, Star Bright” i potrwa aż do 18 lutego. Połowa kwoty ze sprzedaży koszulek zostanie przeznaczona na WIRES, australijską organizację dbającą o tamtejsze gatunki zwierząt, a druga połowa trafi do NSW Rural Fire Service, żeby wesprzeć narażających swoje życia strażaków.
Gracze razem z zakupem dostaną z kolei nie tylko samą zamówioną koszulkę, ale również ekskluzywny dla tej zbiórki emblem, którym będzie można pochwalić się później w kolegom z drużyny ogniowej.