Od premiery gry minął prawie miesiąc – tyle czasu zajęło twórcom załatanie problemów uniemożliwiających rozgrywkę z innymi graczami w trybie kwatery. Nie jest to jednak jedyna rzecz, którą poprawiło Activision. Co jeszcze znajduje się na liście zmian najnowszej aktualizacji gry?
Przede wszystkim osłabiono jedną z ulubionych wśród graczy spluw. BAR – Browning Automatic Rifle oberwał nerfem, co ma na celu zwiększenie różnorodności rozgrywki a jego efektem będzie odczuwalny wzrost odrzutu broni. Połatano też solidną garść exploitów, a śmiałkowie próbujący dołączyć do meczu otrzymali w darze od wydawcy zwiększenie szans na skuteczność tego procesu.
Nawiasem mówiąc, bawi mnie obserwowanie faktu, jak mocno niedopracowanym produktem jest najnowsza odsłona tego tasiemca… Spójrzcie sami na listę i oceńcie:
Tryb wieloosobowy:
- naprawiono wysypywanie gry na konsolach
- poprawiono połączenia z serwerami
- naprawiono problem, który nie pozwalał na dołączenie do lokalnego meczu jeśli gra startowała z wyłączonym netem
- naprawiono problem z graczami, których kickowało do zbugowanego lobby i dalej do menu głównego z komunikatem „utracono połączenie”
- naprawiono problem z pokazywaniem się czarnego ekranu, gdy host opuszczał mecz
- naprawiono problem, który powodował powstanie czarnego ekranu zamiast podsumowania meczu
- naprawiono błędy w tabelach wyników oraz poprawiono je
- naprawiono problem z podwójnym XP, nieprzyznawanym poprawnie lub traktowanym jako potrójny bonus
- naprawiono exploity związane z rozwojem trybu HQ
- naprawiono problem, który uniemożliwiał włączenie treningu ciągu zabójstw w niestandardowych meczach
- naprawiono problem przywracania do trybu HQ graczy po akceptowaniu zaproszenia do lobby podczas treningu ciągu zabójstw
- naprawiono exploity na mapach Pointe du Hoc, USS Texas, London Docks oraz Flak Tower
- naprawiono problem „wijącego” exploita
- naprawiono problem z widocznością granatów dymnych
- spadochroniarze w trybie hardcore mają teraz poprawną ilość zdrowia
- naprawiono problem z otrzymywaniem darmowego miotacza ognia z niepełnym zbiornikiem paliwa jeśli inny miotacz był już w ekwipunku
- naprawiono problem trybu Search and Destroy, gdzie gracze utykali podczas plantowania bomby po rzuceniu koktajla mołotowa
- naprawiono problem z wyrzucaniem graczy do zbugowanego lobby po zmianie trybu gry przez hosta
- naprawiono problem z wyrzucaniem do zbugowanego lobby graczy podczas odejścia lidera party przed załadowaniem mapy przez gracza
- naprawiono problem z nieprawidłowym pokazywaniem obecności lidera party mimo jego wyjścia z meczu
- dodano ogólne poprawki dla party (plutonów) graczy włączając wyrzucanie gry, problemy z połączeniem oraz dostęp do trybu HQ
- naprawiono problem z animacjami na strzelnicy w trybie HQ
- naprawiono interakcje graczy z prestiżem a rozkazami i kontraktami
- naprawiono problem uniemożliwiający otrzymanie nagrody za wykonanie Mastery Challenges
- naprawiono problem wyzwań dywizji podczas trybu wojny
- naprawiono problem z nieuznawaniem szeregu wyzwań (skrócono kilka punktów)
- naprawiono problem z skrzynkami z zaopatrzeniem w trybie Zombie
- poprawiono działanie dzielonego ekranu na konsolach
- jeszcze więcej poprawek działania na konsolach
- poprawiono kolejne problemy z tabelami wyników
- poprawiono wyrzucanie graczy z menu podczas zmiany twarzy żołnierza oraz jego munduru
- i wiele więcej
Dodatkowo
- znerfiono BARa dodając do odrzutu
- poprawiono celownik kolimatorowy w STG-44 (tfu!)
- poprawiono lunety celownicze dla Kar98K oraz Lee Enfield
- znerfiono tryb treningu podstawowego
- poprawiono problem trybu kampanii z utratą progresu podczas wybrania nowej gry w menu
Hmm…… Nie ma co, się Activision popisało.
Źródło: wcctech