Niedawno fani CS:GO doczekali się w końcu nowej operacji. Polega ona między innymi na misjach wykonywanych w ramach trybu Danger Zone, który dzięki temu zyskał nowe mapy. Jedną z nich stworzył Polak.
Twórca map do CS:GO, ukrywający się pod pseudonimem michal3210, udzielił krótkiego wywiadu, w którym opisuje proces tworzenia mapy Jungle. To właśnie ona znalazła się w operacji Shattered Web. Poza tym zdradził jak wygląda rozliczenie się z Valve za pracę nad mapą i jak wygląda komunikacja z firmą Gabe’a.
Zobacz: Nowy Cache został odtworzony na silniku Unreal Engine. Wygląda pięknie
Jeśli chodzi o proces tworzenia to zajęło mu ono kilka miesięcy, co przekłada się na mniej więcej 400 godzin pracy. W dodatku okazuje się, że w trakcie prac michal3210 musiał najpierw sporo zainwestować – chodzi o pieniądze wydane na paczki modeli. Jeśli chodzi o rozliczenie z Valve, to firma nie skupuje 100% praw do mapy. Jedynie płaci za jej wykorzystanie, ale nadal to twórca pozostaje jej właścicielem. Z jednej strony to dobrze, z drugiej – to twórca cały czas jest odpowiedzialny za poprawki na mapie. Ale przynajmniej michal nie narzeka na komunikację między nim a firmą.
Całość wywiadu możecie zobaczyć tutaj: