Projektant questów w Cyberpunk 2077 – Paweł Sasko podczas ostatniej transmisji na żywo odpowiadał na pytania widzów. Wyjaśnił także dlaczego w grze nie ma pościgów policyjnych.
Jeden z widów stwierdził, że pościgi policyjne są stałym elementem otwartego świata. Sasko stwierdził, że nie jest to prawda, aby wszystkie produkcje z otwartym światem mają pościgi policyjne. Jako przykłady podał Elden Ring oraz Sonic Frontiers.
Zobacz: FIFA 22 – jeden z zawodników trafił na specjalną kartę z powodu głupich min
Nic dziwnego, że wypowiedź oburzyła niektórych graczy, o czym dali do zrozumienia we wpisach na Reddit. I w zasadzie nie ma co się dziwić, nikt nie mówił przecież o grach jakie wymienił Sasko. Chodziło o produkcje, w których jest policja lub jej odpowiednik i chodzi o gry takie jak GRA, Watch Dogs czy Mafia.
Game Developer response to lack of Car/Police Chases and Bikes in traffic. from cyberpunkgame
Jak wyjaśnił deweloper powodem, dla którego nie ma pościgów w Cyberpunk 2077 były ograniczenia technologiczne. Gdyby nie to, to policja Night City ścigałaby V.