Strona głównaKonsoleDemon’s Souls na PS5 działa w 1440p i 60 klatkach

Demon’s Souls na PS5 działa w 1440p i 60 klatkach

Podczas ostatniej prezentacji PS5 Sony zaprezentowało demo rozgrywki Demon’s Souls. Ekipa analityków z Digital Foundry sprawdzili rozdzielczość i liczbę klatek w jakiej zostało zaprezentowane demo.

Gra Demon’s Souls stworzona przez Bluepoin zrobiła na graczach ogromne wrażenia. Według Digital Foundry rozgrywka na PS5 została zaprezentowana w 1440p i w 60 klatkach na sekundkę. Wykorzystanie antyaliasingu oraz rozmycia ruchu pomogło zamaskować stosunkowo niską rozdzielczość.

Twórcy potwierdzili również, że gra będzie oferować co najmniej dwa, z których jeden będzie nastawiony na wydajność. Chociaż nie zostało to głośno powiedziane, to wygląda na to, że demo zostało zaprezentowane właśnie w tym trybie. Dowodem na to jest fakt, że początkowy zwiastun prezentowany na PS5 działał w renderowanym natywnym 4K w 30 fps. Z kolei Shadow of Colossus tego samego dewelopera na PS4 Pro działał w 1440p30 i 1080p60. Mając to na uwadze, jest to skok do przodu.

Zobacz: Xbox Series S – o ile szybciej ładują się na nim gry w porównaniu do One S?

Deweloper obiecał, że gra będzie zawierała w pewnym stopniu ray tracing, Digital Foundry nie był w stanie znaleźć na to żadnych dowodów. Możliwe, że miało to związek z uruchomieniem dema w trybie wydajności. Na koniec analitycy pochwalili czas ładowania gry, który następował praktycznie natychmiast. Ten sam moment rozgrywki na PS3 ładował się ponad 10 sekund.

Oczywiście wszystko może się zmienić do czasu premiery Demon’s Souls na PS5 w listopadzie.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Sourcekitguru
SoSlowGamer
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię