Przed twórcami gry stoją bardzo ciekawe wyzwania.
Philippe Theriana oraz Rose Hunta do dyskusji zachęcił redaktor Eurogamera. W opublikowanym wczoraj wywiadzie czytamy o kilku ciekawych aspektach gry, które nie zostały poruszone przy okazji prezentacji gry na E3.
Zobacz: Square Enix przedstawia następcę Micro Machines
Przede wszystkim, padło pytanie o mikropłatności. Model wybrany przez twórców jest bardzo hojny. Jak potwierdził Therian, gracze nie będą musieli płacić za dostęp do nowych światów czy bohaterów. Wykluczona została również opcja loot boxów. Zostaje więc kwestia skinów oraz personalizacji postaci. Patrząc po ostatnich decyzjach różnych deweloperów, możemy spodziewać się po prostu sklepu z rotującą zawartością. Hunt jasno zaznaczył jednak, że skiny nigdy nie będą wpływać na gameplay.
Bardzo interesująca dyskusja nawiązała się również wokół balansu postaci. Multiplayer oraz kooperacja mają być bowiem dostępne już od samego początku. Jak więc sprawić, że siła Iron Mana, Thora czy Black Widow będą na tym samym poziomie? Niektórzy bohaterowie zdają się mieć umiejętności, które mogą znacznie ułatwiać życie graczy w większości scenariuszy.
Twórcy podchodzą do tego stosunkowo rozsądnie. Dbają o balans postaci i uważają, że każda z nich może być równie skuteczna. Będą jednak poziomy, gdzie umiejętności jednej z nich mogą okazać się bardziej przydatne. Ma to sprawiać przyjemność, ale nie powodować walki pomiędzy graczami o konkretnego bohatera.