Praktycznie co rok w materiałach reklamowych serii FIFA słyszymy, że kolejna odsłona będzie rewolucją. Nie inaczej jest tym razem – czy w końcu się uda?
FIFA 22 reklamowana jest pierwszym zwiastunem oraz informacjami o nowej technologii, HyperMotion, która ma zaoferować “jeszcze bardziej” realistyczne animacje zawodników. HyperMotion ma polegać na nowym sposobie skanowania graczy, co ma pozwolić autorom z EA Sports na jeszcze dokładniejsze przeniesienie ich do gry. Póki co informacje o szczegółach nowej technologii są bardzo zdawkowe, a więcej mamy się dowiedzieć na nadchodzącym EA Play Live, które ma odbyć się 22 lipca 2021.
Zobacz: FIFA 21 – zamordowany gracz pojawił się w swojej dawnej drużynie
Nowa gra piłkarska od EA Sports ma pojawić się na konsolach nowej i starej generacji oraz pecetach 22 października. Podstawowa wersja gry na past-geny ma kosztować 299,90 PLN, edycja next-gen to wydatek 349,90 PLN, a wersja pecetowa – 269,90. Za preorder gracze otrzymają niezbywalną kartę FUT, a abonenci EA Play otrzymają zniżki. W polskiej wersji gry pojawi się nowy duet komentatorów – Jacek Laskowski i Tomasz Smokowski.
Zobaczcie FIFA 22 na pierwszym zwiastunie: