Strona głównaRecenzjeGigabyte Brix Hulk - recenzja potężnego komputera

Gigabyte Brix Hulk – recenzja potężnego komputera

Wyposażenie

Do naszej redakcji trafił Hulk w iście potwornym wydaniu. We wnętrzu umieszczono między innymi kartę graficzną Nvidia GeForce GTX 1080 z rdzeniem taktowanym zegarem 1696 MHz w trybie bazowym oraz maksymalnie 1835 MH z w trybie Boost. Nie jest żadną tajemnicą, że w tym momencie na rynku konsumenckim znajdziemy tylko dwa mocniejsze modele – GTX 1080 Ti oraz bardzo drogiego i słabo dostępnego Titana Xp.

Jeśli chodzi o procesor, to Hulk również nie ma czego się wstydzić. W komputerze zamontowano układ Intel Core i7-6700K z rodziny Skylake. Charakteryzuje się on czterema rdzeniami fizycznymi o taktowaniu 3,4 GHz (do 4,0 GHz w trybie Boost). Procesor ma 8 MB pamięci cache trzeciego poziomu i oczywiście obsługuje Hyper-Threading. Co prawda Core i7-7700K jest minimalnie szybszy, ale różnica wynika przede wszystkim z nieco wyższego zegara bazowego.

Co poza tym ma do zaoferowania Gigabyte Brix Hulk? Między innymi 32 GB pamięci RAM DDR4, płytę główną z chipsetem Z170 oraz dwa dyski – M.2 SSD o pojemności 240 GB oraz dodatkowy HDD 1 TB 7200 obr./min. Takie połączenie zapewnia szybkie działanie systemu operacyjnego i najważniejszych programów przy jednoczesnej przestrzeni na instalowanie gier, bo przecież do tego Hulk został stworzony. Nie można też pominąć takich kwestii, jak bogaty zestaw złączy USB 3.0, a nawet USB-C z Thunderbolt 3, WiFi 802.11ac oraz 6-kanałowego audio. To wszystko sprawia, że – przynajmniej na papierze – testowany komputer to kawał sprzętu, który powinien poradzić sobie z każdą grą. Czy tak jest rzeczywiście?

Specyfikacja:

  • Intel Core i7-6700K,
  • 32 GB pamięci RAM DDR4,
  • Nvidia GeForce GTX 1080,
  • Płyta główna z układem Z170,
  • Dysk SSD M.2 240 GB + HDD 1 TB 7200 RPM,
  • 3 x USB 3.0, 1 x USB-C 3.0 z Thunderbolt 3, 1 x USB 3.1,
  • Wymiary: 276 x 384 x 128 mm.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię