INTEL bardzo sporadycznie pada ofiarą nietrafionego marketingu, ale tym razem spece od reklamy nie ustrzegli się błędu. Na ich najnowszym slajdzie reklamującym mobilne procesory INTELA możemy podziwiać produkt konkurencji w postaci laptopa MacBook Pro z procesorem Apple M1.
Tego typu wpadka, jest niestety bardzo słaba wizerunkowo, ponieważ od pewnego czasu INTEL jest odpowiedzialny za kampanię skierowaną w stronę Apple. Ponieważ chcą oni zdyskredytować procesory M1 i ukazać je możliwie w złym świetle.
Niestety ta wpadka, może okazać się kosztowna wizerunkowo dla INTELa, ponieważ reklamowe zdjęcie użyte do promowania mobilnych procesorów, zostało wzięte z portalu Getty Images, który oferuje typowe zdjęcia stockowe, a to nieszczęsne zdjęcie niestety zamiast dowolnego laptopa prezentuje MacBooka Pro. Oczywiście logotyp marki został usunięty, ale kształt obudowy, klawiatury i liczba portów idealnie się zgadzają, na oryginalnym zdjęciu jest nawet widoczna mysz Apple.