Strona głównaGryAktualnościKing’s Bounty 2 wielki powrót klasyki w nowej odsłonie

King’s Bounty 2 wielki powrót klasyki w nowej odsłonie

Już w przyszłym roku powróci król, jednak w nieco odmienionej formie. King’s Bounty 2 nadal pozostanie taktycznym RPG jednocześnie wprowadzając graczy w otwarty świat zwiedzany z perspektywy trzeciej osoby.

Oryginalny King’s Bounty został zaprojektowany przez Jona Van Caneghema, odpowiedzialnego za stworzenie serii Heroes of Might and Magic. Gra swoją premierę miała w 1990 roku na Amidze, C64 oraz PC. W 2007 roku prawa do marki przejęło 1C Entertainment wypuszczając co jakiś czas kolejne gry spod znaku King’s Bounty.

King’s Bounty 2 w otwartym świecie fantasy

Tym razem gracze otrzymają kolejną numerowaną grę King’s Bounty 2, które będzie kontynuacją serii, zapewniając świeże spojrzenie na taktyczną rozgrywkę oryginału. Dwójka połączy to co najbardziej kochamy w fantasy RPG z szorstkim realizmem. Do wyboru dostaniemy jednego z trzech bohaterów, z których każdy ma własną historię i wyruszymy w nieliniową przygodę w otwartym świecie pustynnej krainy Antara.

Zobacz: Gamedec – kolejna polska gra powalczy o zainteresowanie fanów cyberpunkowego RPG

Dosłownie oznacza to, że widok izometryczny, znany z poprzednich części, został zastąpiony przez widok z perspektywy trzeciej osoby. Tym samym przeniesiemy się w pełne 3D co oznacza eksplorację świata i interakcje z postaciami niezależnymi.

Fabuła King’s Bounty 2

Według C1, historia każdego z bohaterów będzie się zmieniać wraz z postępem fabuły. Jej przebieg ma być zależny od poczynań gracza oraz naszego wyboru pomiędzy jedna z trzech idei: Sztuką, Porządkiem i Anarchią. Wybory będą wpływały również na to jak będą traktować nas postacie niezależne.

Zobacz: Elden Ring – nowe RPG od twórców Dark Souls i George’a R.R. Martina

Mechanika walki będzie czerpała ze swoich pierwotnych korzeni , po raz kolejny stawiając na taktyczne potyczki w heksach. Różnorodne środowiska i ukształtowanie terenu wymuszą na nas znalezienie właściwej taktyki. Oddziały tym razem będą składały się z unikalnych jednostek, a nie beztwarzowych rekrutów. Tym samym staniemy ramię w ramię z ludźmi, elfami oraz trollami.

Premiera gry zapowiadana jest na przyszły rok na Xbox One, PS4 oraz PC.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Sourceeurogamer
SoSlowGamer
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię