Strona głównaGryAktualnościStarCraft 3 – możemy o tym zapomnieć?

StarCraft 3 – możemy o tym zapomnieć?

Wygląda na to, że Blizzard nie chce już tworzyć żadnych RTS-ów. Potwierdzeniem tego jest opuszczenie przez kluczowych deweloperów studia i założenie własnego.

Kilku weteranów Blizzarda zajmujących się tworzeniem StarCrafta i innych strategii czasu rzeczywistego upuściło studio. Powodem jest brak zainteresowania ze strony menedżmentu „zamieci” na tworzenie kolejnych RTS-ów.

Zobacz: Blizzard wstrzymuje aktywne wsparcie dla Starcraft II

Tym samym raczej nie mamy co liczyć na StarCraft 3, przynajmniej na razie. Co jest dość smutne ponieważ deweloper oficjalnie zakończył wprowadzanie dodatkowej zawartości do SC2. Programiści którzy odeszli założyli własne studio o nazwie Frost Gigant Studios. Teraz mają zając się tworzeniem dużego RTS-a.

Deweloperzy otwarcie przyznają, że zebrali się żeby zapewnić graczom kolejną świetną strategię czasu rzeczywistego na PC. Ma ona zwierać epicką historię oraz innowacyjne rozgrywkę kooperacyjną.

W zespole zasiadają weterani branży:

  • Tim Morten (reżyser i dyrektor generalny) – były reżyser produkcji StarCraft II i Command & Conquer: Generals 2.
  • Tim Campbell (Reżyser & szef studia) – były reżyser Wasteland 3, główny projektant kampanii Warcraft III: The Frozen Throne.
  • Cara LaForge (Kierownik ds. Operacji biznesowych) – była starsza kierowniczka programu w Blizzard Esports, współzałożycielka Day 9 TV.
  • Jesse Brophy (dyrektor artystyczny) – były główny artysta na StarCraft II i Główny Artysta na Diablo IV.
  • Ryan Schutter (główny projektant UX) – były główny projektant na StarCraft II, twórca GameHeart.
  • Kevin Dong (główny projektant kooperacji) – były główny projektant w StarCraft II, kierownik Team Liquid.
  • Joseph Shunk (główny inżynier klienta) – były inżynier rozgrywki w StarCraft II i Warcraft III: Reforged.
  • Austin Hudelson (główny inżynier serwera) – były inżynier serwera w StarCraft II.
  • Micky Neilson (zewnętrzny scenarzysta) – były główny wydawca i starszy pisarz w Blizzardzie, autor dwóch najlepiej sprzedających się powieści New York Times.

Ekipa nie zdradza jeszcze szczegółów nowego projektu, ale zapewnia, że wkrótce odbędzie się prezentacja. Skład deweloperski ma ogromne doświadczenie w rozwijanie gier strategicznych dlatego powinniśmy być spokojni o jakość nowej produkcji.

Co więcej, deweloperzy próbowali wcześniej uzyskać zgodę na stworzenie gry pod skrzydłami Blizzard jednak tam nie dostali na to zgody.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię