W nocy na serwerach Teamfight Tactics pojawił się nowy patch, który sporo zmienia w rozgrywce. Zmian doczekało się kilka klas postaci oraz sami bohaterowie. Lista jest długa i z pewnością wpłynie na aktualną metę.
Gracze Teamfight Tactics narzekali na wiele elementów w grze. Obrywało się przede wszystkim Assassynom, którzy byli według wielu zbyt mocni, ale też postaciom z kategorii Ninja. Spory problemem okazywał się również Volibear, który – z odpowiednimi przedmiotami – w pojedynkę potrafił wygrywać potyczki. Właśnie dlatego Riot Games zafundowało nam spore zmiany.
Zobacz: Riot Games mogłoby dodać te piękne mapy do Teamfight Tactics
Pełna lista zmian Teamfight Tactics 9.14B:
Obrażenia krytyczne:
- Obrażenia krytyczne kumulują się teraz addytywnie, a nie multiplikatywnie. W połączeniu ze zmianami w Assassynach i Infinity Edge zabójcy zadają około 25 procent mniej obrażeń, ale po kupieniu Infinity Edge wszystko się wyrówna.
Synergie postaci:
- Assassin – zmniejszono obrażenia krytyczne (150/350% => 125/350%)
- Sorcerer – zwiększono bonus do AP (35/100 => 45/100)
- Wild – zwiększono prędkość ataku na Stack (8% => 10%)
- Elementalist – zmniejszono zdrowie Golema (2500 => 2200 HP)
Postacie:
- Ahri – zwiększono AD (100/175/250 => 100/200/300)
- Akali – zmniejszono zdrowie (700 => 650 HP) i szybkość ataku (0,75 => 0,7)
- Evelynn – zwiększono siłę ataku (50 => 60) i zmniejszono życie (600 => 550 HP)
- Kennen – zmniejszono siłę ataku (70 => 65)
- Mordekaiser – zwiększono życie (500 => 550 HP)
- Poppy – zwiększono AD (300/400/500 => 300/500/700)
- Rengar – zwiększono siłę ataku (55 => 65)
- Tristana – zmniejszono szybkość ataku (0,7 => 0,65)
- Volibear – zmniejszono pancerz (35 => 30) i szybkość ataku (0,65 => 0,55)
Przedmioty:
- Cursed Blade – mniejsza szansa na efekt (25% => 20%)
- Swordbreaker – ma 25% szans na efekt
- Hush – ma 50% szans na efekt
- Infinity Edge – zwiększono obrażenia krytyczne (100 => 150%)
- Morellonomicon – zwiększono obrażenia od maksymalnego HP (3 => 5%)
Inne poprawki:
- Raptory od teraz poprawnie będą wyrzucać drop
- Efekt Gaurdianów nie znika po ich śmierci
- Redemption poprawnie będzie leczyć za 1000 HP
- Guardian Angel zadziała teraz w każdej sytuacji
Jak podobają Wam się te zmiany? Ja jeszcze dzisiaj odpalam Teamfight Tactics, aby sprawdzić, jak wpłynęły one na metę.