Do The Division 2 może wrócić wariacja na temat popularnego trybu z pierwszej części serii. Tak przynajmniej podpowiadają odkrycia z plików gry.
Ubisoft niedawno otworzył na nowo publiczne serwery testowe The Division 2 – firmie zależy na feedbacku od graczy, tym bardziej, że w grze w niedalekiej przyszłości pojawi się mnóstwo zmian. Deweloperzy nie wzięli jednak pod uwagę ludzkiej ciekawości i dociekliwości, która sprowokowała niektórych do grzebania w plikach testowych wersji gry. Tym samym odkryto kilka ciekawostek i historie, które się za nimi kryją.
Zobacz: Assassin’s Creed Valhalla pojawiło się w The Division 2 przez przypadek
Jeden z użytkowników Reddita odkrył sporą liczbę plików dźwiękowych, które składają się na historię obejmującą kilka sezonów gry. Niektóre są audio logami, inne – nagraniami rozmów telefonicznych lub radiowych. Są to oczywiście elementy gry, na których będzie zależało najbardziej oddanym graczom.
Jednak największa nowość pochodzi z plików audio The Division 2, które nie odnoszą się do żadnej konkretnej historii czy postaci z kolejnych sezonów. Zamiast tego, słyszymy w nich jak Kelso opowiada o drapaczu chmur, w którym trzeba zabezpieczyć kolejne piętra. Nagranie potwierdza również obecność “safe roomu”, checkpointu, w którym gracze mogą zapisać swój postęp i wrócić do niego później, by skończyć zabezpieczanie kolejnych pięter. Jednak checkpointy te są na pewnym etapie odcinane.
Zobacz: Assassin’s Creed – niektóre misje poboczne to zasługa dziecka dyrektora Ubisoft
Po ujawnieniu tej zawartości gracze podekscytowali się opcją nowego, wysoce grywalnego trybu gry dla The Division 2, w stylu Hordy. Pierwsza część gry miała tryb Underground Survival, gdzie pokonywaliśmy kolejne fale przeciwników, ale “dwójka” jeszcze do tematu nie podeszła. Odkryty “tryb z wieżowcem” może być czymś podobnym. Pliki nie zdradzają czy tryb będzie częścią jakiegoś konkretnego sezonu. Istnieje też szansa, że tryb był opracowywany, ale potem z niego zrezygnowano. Jednak potrzeba obecności tego rodzaju trybu jest ważnym sygnałem dla autorów gry.