Strona głównaWiadomościDirectX Raytracing już obsługiwany przez Windowsa 10

DirectX Raytracing już obsługiwany przez Windowsa 10

Dość niespodziewanie Microsoft wypuścił dzisiaj październikową aktualizację do Windows 10. Oprócz wielu nowych funkcji i możliwości pojawiła się jedna, która powinna zainteresować graczy. W systemie zadebiutował właśnie DirectX Raytracing.

Nowe API zostało stworzone po to, aby w grach obsługujących DirectX 12 możliwe było dodane obsługi Raytracingu. Co prawda Nvidia jako pierwsza zaprezentowała karty graficzne z takimi możliwościami, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby w przyszłości także AMD skorzystało z możliwości śledzenia promieni w grach.

Pierwszymi grami, które będą obsługiwać Raytracing mają być Shadow of the Tomb Raider, Battlefield V oraz Metro Exodus. Śledzenie promieni ma być wykorzystywane także w Cyberpunk 2077. Teraz, gdy jest już programowa możliwość używania śledzeni promieni, wystarczy czekać na dodanie takiej możliwości do gier (np. Tomb Raidera, który już zadebiutował) i pierwsze testy z wykorzystaniem nowych GeForce’ów.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię