Strona głównaRecenzjeHardwareZotac GeForce RTX 2070 AMP Extreme – jak najsłabszy RTX radzi sobie...

Zotac GeForce RTX 2070 AMP Extreme – jak najsłabszy RTX radzi sobie z Ray Tracingiem i DLSS?

Testy RTX 2070 - DLSS

Niestety, jeszcze nie doczekaliśmy się gry, która obsługiwałaby DLSS. Jak na razie zapowiedziano ponad 20 tytułów, które z czasem zostaną wzbogacone o to rozwiązanie (między innymi PUBG, Final Fantasy XV, Shadow of the Tomb Raider oraz Hitman 2), ale na efekty musimy jeszcze poczekać. Na ten moment możemy jedynie przeprowadzić testy za pomocą programu Final Fantasy XV Benchmark, który jako pierwszy obsługuje Deep Learning Super-Sampling.

W rozdzielczości 4K Ultra HD 3840 x 2160 pikseli uzyskaliśmy następujące wyniki.

Jak widać DLSS pozwala na poprawienie wydajności o około 33%. To ogromna różnica! Musimy jednak pamiętać, że póki co mówimy jedynie o benchmarku – wykorzystującym silnik prawdziwej gry, ale jednak benchmarku. Musimy poczekać na pierwsze gry i liczyć na to, że wzrost wydajności będzie równie wysoki. Jeśli tak, to DLSS może okazać się technologią dużo ciekawszą niż śledzenie promieni.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię