Kolejna noc za nami i kolejna aktualizacja do gry CS:GO. Tym razem Valve wprowadza kolejne, minimalne zmiany w ekonomii gry, nawiązuje współpracę z serwisem HLTV.org i poprawia mapy.
Pełna lista zmian prezentuje się następująco:
[DANGER ZONE]
- Odblokowano tablet do sterowana dronem, bonusy pieniężne, kamizelkę oraz hełm jako przedmioty początkowo
- Ulepszenie tabletu do sterowania dronem jest teraz dostępne w menu sklepu
- Od teraz strzały paralizatorem zawsze otwierają skrzynię, a nie zadają tylko częściowe obrażenia
- Upuszczona przez umierającego gracza tarcza ma lekkie opóźnienie zanim można ją podnieść
- Wyeliminowano błąd, przez który modele pojawiały się w powietrzu
- Poprawiono kolory konturów przedmiotów na upuszczonych granatach
- Poprawiono miejsca kolizji i blokowania się bomby, a także kilka wizualnych błędów
[ROZGRYWKA]
- Premia za przegraną rundę spadnie do 2900 dol. gdy drużyna z pasmem zwycięstw i bonusem 3400 dol. wygra rundę
[INTERFEJS]
- Valve wprowadziło funkcję „Chętny do gry”. Dzięki niej gracze oznaczają się jako szukający gry i mogą być dodawani do poczekalni (pobliskich i znajomych)
- Valve – we współpracy z serwisem HLTV.org – wprowadziło opcję „Turnieje CS:GO”. Pozwala ona śledzić profesjonalne rozgrywki LAN-owe (w zakładce „Oglądaj”). Można też zaznaczyć ulubione wydarzenia i dostawać na stronie główne powiadomienia na ich temat.
[MISC]
- Znajomi oraz inni gracze nie mogą teraz dołączyć do poczekalni, które są trakcie wyszukiwania gier
- Naprawiono błędy związane z głosowaniem
[MAPY]
- Wprowadzono poprawki na mapach społecznościowych Ruby i Workout
Ruby:
- Wprowadzono poprawki drobnych błędów
- Posprzątano mapę
- Nowy wystrój mapy
- Umieszczono „boosta” w Alei
- Dodano „boosta” na midzie od strony terrorystów
- Wprowadzono ogólne ulepszenia
- Przycięto miejsca, które wykraczały poza mapę
- Poprawki płynność rozgrywki
- Zmiany na midzie w celu poprawy płynności
- Zmieniono kierunek Alei z głównego wejścia A na mida
- Usunięto błędy drabiny
- Usunięto tzw. pixel walk
Workout:
- Łatwiejsze podsadzanie do dziury w „Kids Zone”
- Usunięto błędy punkt odradzania
- Poprawiono cienie w okolicach kortu
- Lekko rozjaśniono prysznic
[SDK]
- VBSP: Naprawiono rzadki błąd w generowaniu kadłuba fizyki przemieszczeń podczas kompilacji mapy, co mogło skutkować dużymi przerwami w pobliżu krawędzi całkowicie płaskich powierzchni.
Polepszyli fpsy bo mam teraz po nawet 320 fps na mojej i3 (6300) XD